مشاوره آنلاین رایگان تلفنی با وکیل طلاق در اراک

طلاق

برای مشاوره رایگان تلفنی با وکیل طلاق اراک همین حالا تماس بگیرید. اینجا کلیک نمایید . سعید پای وندی وکیل پایه یک دادگستری

در ادامه یک نمونه دادخواست طلاق از طرف زوجه به دلیل عسر و حرج و تحقق بند های عقدنامه به همراه لایحه دفاعیه تقدیم می گردد.

دادخواست طلاق

خواهان : مشخصات زوجه

خوانده : مشخصات زوج

خواسته : طلاق به درخواست زوجه  . صدور حکم  بر احراز شرایط اعمال وکالت در طلاق به استناد بند های 1 و 2 از شروط ضمن العقد نکاحنامه و عسروحرج . طبق آراء و مدارک پیوستی به‌انضمام مطلق خسارات دادرسی و حق‌الوکاله وکیل

 ریاست محترم دادگاه خانواده

 سلام‌علیکم

 احتراماً به وکالت از سوی زوجه ( وکیل طلاق ) به استحضار عالی می‌رساند . موکل به ‌موجب عقدنامه شماره به عقد دائم خوانده درآمده است . خوانده درطول زوجیت بارها موکل را مورد ضرب‌ وجرح قرار داده است . مؤید آن دادنامه‌های صادره از دادگاه کیفری شهرستان مبنی ‌بر محکومیت خوانده به پرداخت دیه از بابت ضرب ‌وجرح موکل می باشد . با این وصف سوء اخلاق و رفتار زوج محقق و محرز است  .

خوانده با طرح دعوای نفی نسب ادعا نموده که فرزند مشترک متعلق به ایشان نیست . از این حیث موکل دچار آسیب روحی و روانی شدیدی شده ‌است .

مشاوره با وکیل طلاق اراک

طی دو مرحله دادخواست نفی نسب مطرح که مؤید این امر می‌باشد .  همچنین زوج دوبار اقدام به طرح شکایت رابطه نامشروع برعلیه موکل نموده که هر دو بار حکم برائت موکل صادر شده است . ادامه زندگی برای موکل با این ‌وصف با مشقت همراه نموده وبه علت ضرب و جرح عمدی و خوف جانی و شرافتی که از سوی خوانده وجود دارد حکم بر بطلان دعوی ایشان مبنی ‌بر الزام به تمکین صادر شده است .   در دادگاه تجدیدنظر استان این حکم قطعی گردیده . همچنین خوانده از پرداخت نفقه واجب موکل خودداری که برگ جلب صادر و علی‌رغم صدور برگ جلب موکل موفق به اخذ نفقه نشده ‌است . علی‌هذا نظر به‌ مراتب مذکور تقاضای رسیدگی و صدور حکم مبنی ‌بر احراز شرایط اعمال وکالت در طلاق به ‌جهت تحقق شروط ضمن عقد و همچنین عسروحرج به‌انضمام هزینه دادرسی مورد استدعاست .

لایحه دفاعیه وکیل طلاق

خوانده اقدام به طرح دادخواست نفی نسب برعلیه زوجه نموده ‌است که پرونده دوم در حال انجام تست دی‌ان‌ای می‌باشد . ازآنجایی ‌که این یک اتهام بزرگ و افتراء نسبت به موکل است موجب آزار شدید و مشکلات روحی برای ایشان شده‌ است . زندگی را برای وی با سختی و مشقت همراه ساخته‌ است . خوانده اقدام به ضرب ‌وجرح موکل نموده با توجه به مدارک و مستندات و اظهارات موکل خوانده موکل را بارها مورد ضرب ‌وجرح قرار داده‌است . مؤید آن صدور حکم قطعی ایراد ضرب‌ وجرح عمدی در شعبه دادگاه کیفری می‌باشد که خوانده در حال پرداخت دیه می‌باشد .

مجدداً نیز مشارالیه موکل را مورد ضرب ‌وجرح قرار داده که در دادسرا کیفرخواست علیه خوانده به اتهام توهین و ایراد ضرب ‌وجرح عمدی صادر شده‌است .درحال حاضر در شعبه کیفری درحال رسیدگی می‌باشد . لذا در این خصوص نیز بند دو از شروط عقدنامه و همچنین عسروحرج موکل ثابت است . خوانده مطابق دادنامه‌های تقدیمی دوبار علیه موکل شکایت رابطه نامشروع نموده‌ است که موکل تبرئه گردیده‌ است . ازآنجایی‌که خوف شرافتی و حیثیتی برای موکل به ‌وجودآمده و از حیث افترا به رابطه نامشروع موجب ناراحتی روحی و روانی وی گردیده‌ است ادامه زندگی با این وصف امکان‌پذیر نمی‌باشد و حکم بر بطلان دعوی خواهان در خصوص الزام به تمکین نیز صادر و قطعی گردیده‌است . (با وکیل طلاق در اراک مشاوره نمایید.

لایحه طلاق از طرف زن وکیل طلاق

خوانده از پرداخت نفقه زوجه و فرزند مشترک خودداری نموده‌است . با عنایت به این‌که به ‌موجب بند یک از شروط عقدنامه عدم پرداخت نفقه به مدت شش ماه موجب تحقق این بند و طلاق و شرط اعمال وکالت در طلاق می‌گردد علی‌رغم صدور برگ جلب موکل موفق به اخذ نفقه نگردیده ‌است . با این مورد شرط مندرج در بند یک نیز محقق شده‌است .

ضمناً به‌جهت کراهتی که موکل نسبت‌به زوج دارد تعداد چهارده عدد سکه تمام بهار آزادی از سکه های مهریه خود را در قبال طلاق بذل و حاضر به طلاق می‌باشد.

 علی‌هذا نظر به‌مراتب مذکور اقدامات زوج حکایت از وجود اسباب آزار روحی و روانی و جسمی و کراهت و تنفر زوجه گشته و زوج خواستار استمرار زوجیت نیست . با توجه به‌ مراتب مذکورو دلایل ارائه شده از موجبات تحقق عسروحرج می‌باشد . شکایات متعدد حقوقی و کیفری بر علیه موکل با موضوع رابطه نامشروع و عمل منافی عفت و ادعای نفی نسب و محکومیت زوج بابت ایراد ضرب ‌وجرح عمدی و عدم پرداخت نفقه به مدت شش ماه و خوف ضرر شرافتی و حیثیتی و جسمی برای موکل و عسروحرج به ‌وجودآمده و تحقق شروط بندهای 1 و 2 از عقد نامه  تقاضای صدورحکم طلاق مورد استدعاست.

برای مشاوره با وکیل طلاق اراک با ما تماس بگیرید .

فهرست مطالب

5 پاسخ

  1. سلام من میخوام دادخواست طلاق بدم لطفا راهنمایی کنید که چه دادخواستی بدم و باید کجا مراجعه کنم تشکر

  2. سلام من میخوام دادخواست طلاق بدم لطفا راهنمایی کنید که چه دادخواستی بدم و باید کجا مراجعه کنم الان مهریه را نپرداخته تشکر

  3. همسرم به من افترا زده که تو خیانت کردی ولی نتونست ثابت کنه من میتونم برای این افترا رابطه نامشروع تقاضای طلاق از دادگاه کنم.

  4. سلام خواستم تشکر کنم از مشاوره عالی آقای پای وندی که خیلی خوب مشاوره دادند و با حوصله . تشکر

  5. سلام همسرم بهم خیانت کرده میخوام طلاق بگیرم لطفا کمکم کنید اقای پایوندی را به من معرفی کردن
    ممنون میشم بگین باید چکار کنم ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

!مشاوره با وکیل

مشاوره با وکیل آنلاین وکیل دان

 سوال و مشکل حقوقی دارید ؟
 همین حالا می توانید با وکیل در سریع ترین زمان مشاوره نمایید.

بلافاصله پس از پرداخت وجه می توانید با وکلای سایت صحبت نمایید .