اعتراض به قرار منع تعقیب

نمونه شکواییه مزاحمت و تهدید

برای اعتراض به قرار منع تعقیب صادره از سوی دادسرا همین حالا می توانید با وکلای سایت وکیل دان مشاوره حقوقی تلفنی دریافت نمایید . به همین منظور می توانید جهت مشاوره با وکیل اینجا وارد شوید .

در زیر یک نمونه لایحه اعتراض به قرار منع تعقیب دادسرا برای نمونه آورده شده است .

مشاوره حقوقی آنلاین
مشاوره حقوقی تلفنی اعتراض به قرار منع تعقیب

اعتراض به قرار منع تعقیب دادسرا

بسمه تعالی

ریاست محترم محاکم کیفری دو شهرستان

سلام علیکم

احتراماً اینجانب علی بدینوسیله مراتب اعتراض خود را نسبت به قرار منع تعقیب به شماره 1402263900013 مورخ 25/5/1402 موضوع پرونده کلاسه 02301 صادره از شعبه 3 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان که در تاریخ 25/5/1402 ابلاغ گردیده اعلام و در دفاع از حقوق قانونی خود مطالب ذیل را به استحضار عالی می رسالند :

اینجانب مطابق با مبایعه نامه شماره 636 مورخ 22/10/1401 اقدام به فروش یک دستگاه خودرو سواری پژو به مشتکی عنه آقای نمودم و پس از انجام معامله مقرر گردید تا ایشان فردی را برای تحویل گرفتن خودرو به تهران که خودرو در پارکینگ برادرم بود بفرستد . شخصی با هماهنگی از طرف آقای به پارکینگ منزل واقع در تهران مراجعه ولیکن با توجه به ارزانی خودرو و اینکه آقای از انجام معامله پشیمان گردیده بوده با شگرد خاص  توسط فرد معرفی شده اقدام به  ایجاد خط و خش در خودرو نموده تا به این ترتیب معامله را فسخ کند .

مشاوره حقوقی تلفنی اعتراض به قرار منع تعقیب

پس از آن  به جهت اینکه زیان و خسارات  فسخ معامله را متوجه اینجانب نماید اقدام به انجام جرم تخریب خودرو به توسط فرد معرفی شده از سود خود نمود و با توافق  قرارداد فی مابین فسخ گردید و خسارت وارده ناشی از فسخ بر عهده اینجانب قرار گرفت ولیکن همانطوریکه فوقاً به عرض رسید بعداً متوجه گردیدم که تخریب خودرو توسط فرد معرفی شده از سوی متهم انجام گرفته تا از این طریق متهم بتواند فسخ معامله را منتسب به اینجانب نماید و در نهایت بتواند مطالبه خسارت نماید .

در واقع بعد از اینکه کاشف به عمل آمد که متهم از انجام معامله پشیمان شده و با شگرد خاص خود اقدام به تخریب و ایجاد خط و خش  در خودرو نموده و فیلم مربوطه به دستم رسید پی به اعمال متقلبانه متهم بردم و زمانی که شکایت حقوقی در اتحادیه املاک مطرح شد متوجه شدم که متهم در مبایعه نامه الحاق انجام داده و در واقع مرتکب جرم جعل گردیده است .

شهود معرفی شده در دادگاه همگی از دوستان متهم می باشند و ذینع در انجام معامله بوده اند و همانطوریکه بازپرس محترم در قرار آورده اند آقای واسطه انجام معامله بوده و نفع از انجام در دریافت کمیسیون دارد و آقای هم کاتب مبایعه نامه  و از دوستان متهم می باشد  لذا ایراد جرح و تعدیل به شهود وارد است .

مشاوره با وکیل دادسرا و شکایت

علیهذا از محضر دادگاه محترم به دلیل اینکه اینجانب هیچ گونه هماهنگی با متهم برای الحاق نداشته ام  و اظهارات متهم و شهود را کاملاً تکذیب می نمایم و نیازی به هماهنگی با بنده نبوده  چرا که مثل مندرجات ظهر مبایه نامه شخصاً می توانستم در نمایشگاه حاضر و موارد الحاق شده را امضا نمایم که با این وصف کذب ادعای متهم شهود وی محرز است لذا تقاضای ارجاع به کارشناس و سپس نقض قرار صادره  شده و صدور حکم بر محکومیت متهم به اتهام جعل و استفاده از سند مجعول مورد استدعاست .

                                                                                                               با تشکر

                                                                                                                 شاکی

برای مشاوره در خصوص اعتراض به قرار منع تعقیب دادسرا همین حالا مشاوره دریافت نمایید .

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

!مشاوره با وکیل

مشاوره با وکیل آنلاین وکیل دان

 سوال و مشکل حقوقی دارید ؟
 همین حالا می توانید با وکیل در سریع ترین زمان مشاوره نمایید.

بلافاصله پس از پرداخت وجه می توانید با وکلای سایت صحبت نمایید .