اثبات خیانت با پیامک

اثبات خیانت با پیامک

آیا همسرتان خیانت می کند؟

اثبات خیانت با پیامک امکان پذیر است ؟

در پاسخ به این سوال باید گفت کخ بله خیانت مرد یا زن از طریق پیامک قابل اثبات است . ولیکن باید در نظر داشت برای اخذ پرینت پیامک باید دلایل موجه برای دادگاه دادشته باشید .

چنانچه دلایل کافی برای اثبات خیانت با پیامک نداشته باشید معمولا اجازه اخذ پرینت پیامک داده نمی شود . حدوداً شش ماه اخیر پیامک ها داده می شود . اگر زمان اخذ پیامک ها بیشتر از شش ماه باشد شرکت مخابراتی در ذخیره خودش ندارد . پس باید دقت داشته باشید پیامک های تا 6 ماه را می توان اخذ نمود. پیامکهای ارسالی و دریافتی باید حاوی مطالب غیر اخلاقی و عاشقانه باشد .افرادی  که درگیر یک رابطه عاشقانه هستند، اغلب ممکن است با استفاده از فناوری مورد استفاده قرار بگیرند. در واقع، سرنخ‌های فنی زیادی وجود دارد که مردان یا زنان خیانت کار بر روی تلفن‌های همراه، رایانه‌ها و سایر ابزارهای الکترونیکی خود به جا می‌گذارند که می‌توانید به دنبال آنها باشید.

سرنخ های فنی برای همسر خیانتکار: اصول اولیه اثبات خیانت با پیامک

با تلفن همراه همسرتان تماس بگیرید . اثبات خیانت با پیامک

آیا تماس های متعددی با شماره هایی وجود دارد که آنها را نمی شناسید، به خصوص در ساعات بیرون از خانه در روز یا شب؟ شما اغلب می توانید به سادگی با وارد کردن شماره در واتساپ یا تلگرام تعیین کنید که چه کسی صاحب یک شماره تلفن ثابت خاص است.

نام ها و اعدادی که نمی شناسید

این احتمال وجود دارد که همسر شما ریسک وارد کردن نام کامل فردی را که با او خیانت می کند را نمی پذیرد، بنابراین به دنبال اعدادی باشید که فقط با حروف اول یا نام کوچک شناسایی می شوند. یا، ممکن است شماره معشوق را به ورودی تماس یکی از اعضای خانواده یا دوست اضافه کند تا هویت او را پنهان کند. همچنین به دنبال نام های مشکوک در برنامه های پیام رسانی و چت ویدیویی خود باشید.

اثبات خیانت با پیامک

پیامک ها و ایمیل های مجرمانه حاوی خیانت

پیام‌های متنی و ایمیل‌ها ابزار مدرن ارسال نامه‌های عاشقانه هستند و همسر شما ممکن است آنها را برای لذت مداوم در تلفن خود نگه داشته باشد.

همچنین به دنبال برنامه‌های پیام‌رسان ثانویه مانند واتساپ و تلگرام و اینستاگرام باشید که برای اشتراک‌گذاری موقت پیام‌های متنی، عکس‌ها و ویدیوها طراحی شده‌اند.

پیام های پست صوتی

شاید همسر شما که قصد خیانت تصمیم گرفته است که چند تا از آنها را برای پخش بعدی ذخیره کند. و اگر همسرتان از ویژگی پست صوتی تصویری شرکت مخابراتی شما استفاده می‌کند، ممکن است از پیام‌ها به صورت آنلاین نسخه پشتیبان تهیه شود.

تاریخچه زمان نمایش گوشی های هوشمند

گوشی های هوشمند میزان مصرف باتری توسط اپلیکیشن ها را ردیابی می کنند. بنابراین اگر همسر شما بیش از حد معمول زمان خود را صرف پیام‌رسانی می‌کند یا در حال استفاده از یک برنامه جدید، به خصوص یک برنامه پیام‌رسان جدید است، ممکن است نشانه‌ای از این باشد که او سعی دارد چیزی را پنهان و خیانت کند .

بررسی تاریخچه دانلود مرورگر برای اثبات رابطه نامشروع

در نهایت می توانید تاریخچه دانلود مرورگر را بررسی کنید.

تکمیل خودکار برای برنامه ها و سایت ها

بسیاری از برنامه‌ها و سرویس‌ها، مانند جستجوی فیس‌بوک و گوگل، جستجوهای شما را با پر کردن خودکار هنگام شروع تایپ کردن، بر اساس آنچه قبلاً جستجو کرده‌اید، تسهیل می‌کنند یا فهرستی از جستجوهای اخیر را به شما نشان می‌دهند. نوار جستجو را انتخاب کنید یا شروع به تایپ کنید تا ببینید چه چیزی ظاهر می شود.

تاریخچه موقعیت مکانی

بسیاری از مردم از برنامه های ناوبری برای مسیرها استفاده می کنند، به این معنی که سرویس های مبتنی بر مکان روشن هستند. به نوبه خود، این بدان معناست که تلفن هوشمند یک فرد ممکن است اطلاعات موقعیت مکانی آنها را به طور مداوم ضبط کرده باشد.

تلفن همراه یا سیم کارت دوم برای خیانت

اگر همسرتان باهوش است، برای برقراری ارتباط با معشوق خود از تلفن همراه دوم یا فقط سیم کارت دوم استفاده می کند. با این حال، مردم گاهی اوقات لغزش می کنند. اگر همسرتان از شماره تلفن همراهی که نمی‌شناسید با شما تماس می‌گیرد، ممکن است باعث شک شود. سعی کنید وقتی همسرتان در خانه است با شماره دیگر تماس بگیرید و ببینید چه واکنشی نشان می دهد. اگر یک سیم کارت اضافی پیدا کردید، آن را در گوشی گذاشته و ببینید چه شماره تلفن هایی روی آن ذخیره شده است.

 نکته :

قبل از درگیر شدن در هر گونه  جاسوسی الکترونیکی ، آگاه باشید که قوانین برای استراق سمع و هک الکترونیکی برای محافظت از حریم خصوصی ما وجود دارد. عاقلانه است که در مورد اثبات خیانت با پیامک با یک وکیل مشورت کنید تا اطمینان حاصل کنید که در هیچ فعالیتی شرکت نمی کنید که خلاف قانون است .

فهرست مطالب

6 پاسخ

  1. برای مشاوره رایگان با وکیل خوب در اراک برای پرونده خیانت و رابطه نامشروع میخواهم. با پیامک میتونم خیانت و رابطه را اثبات کنم . تشکر از وکیل دان

  2. برای ثابت کردن خیانت همسرم فقط میتونم به پیامک ارسال و دریافت شده استناد کرد . چون من فقط یک پیامک از شوهرم و اون خانم دارم که بیشتر جنبه کاری داره و عاطفی و عاشقانه نیست . تشکر از سایت وکیل دان

    1. سلام تشکر از سوال شما در مورد اثبات خیانت با پیامک . به شما باید گفت ثابت کرون خیانت و رابطه نامشروع با پیامک امکان پذیر است ولیکن متن پیامک ها بسیار مهم است . یعنی پیام ها باید حاوی مطالب عاشقانه و جنسی باشد و صرف رد و بدل کرد پیامک دلیل خیانت همسر محسوب نمی‌شود ‌ مدت اعتبار پیامک ها معمولا ۶ ماه در شرکت مخابراتی می باشد .

  3. ببخشید اگر ثابت شود که زنی به شوهرش خیانت کرده چه حکمی برای آن زن صادر میشود ؟ سنگ سار ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

!مشاوره با وکیل

مشاوره با وکیل آنلاین وکیل دان

 سوال و مشکل حقوقی دارید ؟
 همین حالا می توانید با وکیل در سریع ترین زمان مشاوره نمایید.

بلافاصله پس از پرداخت وجه می توانید با وکلای سایت صحبت نمایید .