اظهارنامه الزام به انجام تعهد

اظهارنامه الزام به انجام تعهد

برای مشاوره حقوقی تلفنی در خصوص اظهارنامه الزام به انجام تعهد می توانید همین حالا با وکلای سایت وکیل دان مشاوره آنلاین دریافت نمایید . برای مشاوره اینجا می توانید وارد شوید .

برای ارسال اظهارنامه ابتدا باید متن اظهارنامه توسط وکیل تنظیم و برای شما ارسال گردد. برای تنظیم یک اظهارنامه مانند اظهارنامه الزام به انجام تعهد پس از تنظیم توسط وکیل دادگستری متن آنرا به دفتر خدمات قضایی برده و برای مخاطب ارسال می نمایید .

مشاوره با وکیل نمونه اظهارنامه الزام به انجام تعهد
مشاوره حقوقی تلفنی نمونه اظهارنامه الزام به انجام تعهد

مشاوره با وکیل آنلاین

اظهارنامه توسط دادگستری برای طرف و مخاطب شما ارسال می شود . بعد از چند روز اگر طرف مقابل سامانه ثنا داشته باشد می توانید گواهی ابلاغ اظهارنامه را نیز از دفتر خدمات قضایی دریافت کنید .

اظهارنامه را می توانید در دادگاه برای اینکه اثبات نمایید تعهدات مندرج در قرارداد را از مخاطب مطالبه نموده اید و ایشان علیرغم ارسال اظهارنامه استنکاف نموده است علیه ایشان به کار ببرید.

مشاوره حقوقی تلفنی در مورد نمونه اظهارنامه الزام به انجام تعهد

(( خلاصه اظهارات ))  
  مخاطب محترم  آقای ……………………  
 با سلام احتراماً مستند به ماده 156 قانون آیین دادرسی مدنی، مراتب ذیل را رسما به شما اعلام می نماید :
همانطوریکه مطلعید مطابق مبایعه نامه شماره 22 مورخ  31/6/1390 دارای کد رهگیری به شماره 10  جنابعالی ششدانگ یک دستگاه آپارتمان دارای پلاک ثبتی فرعی به شماره از تا و پلاک ثبتی اصلی به شماره بخش ثبتی حوزه ثبتی تهران به مساحت 80 متر مربع با مشخصات و مندرجات در مبایعه نامه را به اینجانب واگذار نموده اید . به موجب مبایعه نامه فی مابین جنابعالی، متعهد بوده اید در تاریخ 15/11/1400 مورد معامله را با تمامی توابع و منضمات به اینجانب تسلیم و تحویل نمایید که متاسفانه  علیرغم انجام تعهدات از سوی اینجانب و گذشت تاریخ مقرر تا زمان ارسال این اظهارنامه به تعهد خود عمل ننموده اید که برابر ماده 6-5 قرارداد در صورت عدم اجرای تعهدات ، جنابعالی مکلف می باشید به ازای هر روز تاخیر مبلغ 2500000 ریال به عنوان خسارت تاخیر در اجرای تعهد به اینجانب پرداخت نمایید . همچنین متعهد می باشید که در تاریخ 15/11/1400 در دفترخانه اسناد رسمی شماره تهران حاضر  و نسبت به تنظیم سند رسمی مورد معامله به نام اینجانب اقدام نمایید . لذا به موجب ارسال این اظهار نامه قضایی، الزام شما به انجام و ایفای تعهدات قراردادی فی مابین را خواستارم . در غیر اینصورت از طریق مراجع قضایی اقدام قانونی لازم را به عمل خواهم آورد .
اظهارنامه الزام به انجام تعهد

                                                                 با تشکر – اظهارکننده

مشاوره با وکیل

در هر موضوع حقوقی می توان مطابق ماده 156 قانون آیین دادرسی مدنی برای طرف مقابل اظهارنامه ارسال نمود . در مورد بالا یک نمونه اظهارنامه با موضوع اظهارنامه الزام به انجام تعهد برای مخاب ارسال شده است .

در زیر یک نمونه اظهارنامه دیگر برای نمونه آورده شده است .

اظهارنامه استرداد مدارک و دفترچه بیمه

(( خلاصه اظهارات ))    
             مخاطب محترم  آقای
  با سلام احتراماً مستند به ماده 156 قانون آیین دادرسی مدنی، مراتب ذیل را رسما به شما اعلام می نماید :
همانطوریکه مطلعید به موجب دادنامه طلاق صادره از شعبه دادگاه خانواده شهرستان حکم طلاق صادر گردیده و در دفترخانه طلاق شماره نیز صیغه طلاق جاری شده است و هیچگونه رابطه زوجیت فی ما بین اینجانب و جنابعالی وجود ندارد . از آنجائیکه دفترچه خدمات درمانی که در زمان زوجیت به عنوان همسر اخذ و در اختیار شما بوده است می بایست بعد از حکم طلاق  ابطال گردد لذا نسبت به استرداد دفترچه خدمات درمانی به اینجانب اقدام تا به سازمان خدمات درمانی جهت ابطال تحویل نمایم .  علیهذا با ارسال این اظهارنامه رسمی به شما ابلاغ می گردد تا ظرف مهلت یک هفته دفترچه خدمات درمانی  را برای اینجانب ارسال و تحویل نمایید . بدیهی است  هر گونه استفاده  از دفترچه خدمات درمانی غیر قانونی می باشد و مطابق قوانین و مقررات جرم محسوب شده  و عواقب و مسئولیت آن و کلیه خسارات آن متوجه شما خواهد بود .در غیر اینصورت از طریق مراجع قضایی اقدام قانونی لازم را به عمل خواهم آورد .  
اظهارنامه

                                                                 با تشکر – اظهارکننده

بای مشاوره با وکلای اسیت وکیل دان می توانید از صفحه ال سایت نوع مشاوره و مبلغ هزینه مشاوره با وکیل را انتخاب و سپس با وکیل مشاوره نمایید . مشاوره حقوقی سریع ترین راه برای دریافت مشاوره و بدون فوت وقت می باشد با کمترین هزینه .

برای مشاوره با وکیل در خصوص موضوعات اعم از حقوقی و کیفری و خانواده همین حالا می توانید مشاوره حقوقی آنلاین راحت داشته باشید.

فهرست مطالب

2 پاسخ

  1. من تولید کننده ام و دستگاه هایم را چکی به افراد میفروشم(مشابه جریان یخچال ولی طرف یخچال رو برده و چکو پاس نمیکنه یا ثبت نمیکنه)

    1. سلام با توجه به اینکه شما دستگاه را به طرف مقابل فروخته اید صرفاً می توانید برای مطالبه وجه چک و یا مطالبه وجه در صورتی که چک ثبت نشده باشد از طریق دادگاه و یا شورای حل اختلاف اقدام نمایید . اگر برای دفعات بعد می خواهید چنین اتفاقی نیافتد باید با طرف مقابل یک قرارداد و یا در فاکتور درج نمایید کهدر صورت پس نشدن چک معامله فسخ است و دستگاه باید مسترد گردد و یا اینکه به ازای هر روز تاخیر در پرداخت چک یکی مبلغ خسارت روزانه در نظر بگیرید . موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

!مشاوره با وکیل

مشاوره با وکیل آنلاین وکیل دان

 سوال و مشکل حقوقی دارید ؟
 همین حالا می توانید با وکیل در سریع ترین زمان مشاوره نمایید.

بلافاصله پس از پرداخت وجه می توانید با وکلای سایت صحبت نمایید .