اعتراض به رای هسته گزینش

وکیل آنلاین اعتراض به رای هسته گزینش

در صورت اعتراض به آرای هیات های گزینش و در خواست اعتراض به رای هسته گزینش می توانید با وکلای سایت وکیل دان در 24 ساعت شبانه روز وکلای آنلاین تماس حاصل نمایید و مشاوره حقوقی دریافت نمایید .

مشاوره با وکیل اعتراض به رای هسته گزینش

ریاست محترم دیوان عدالت اداری

با اهداء سلام

احتراماً اینجانب فرزند رضا به عرض می رساند :

اینجانب موکل برابر حکم استخدامی تا کنون در اداره آموزش و پرورش شهرستان به عنوان نیروی خدمات مشغول به خدمت بوده ام و حدود 22سال سابقه کار خدماتی دارم . متاسفانه به دلیل مشکلات زندگی و خانوادگی و اینکه تصادفی داشتم و به توصیه نزدیکان که پشیمان نیز می باشم اقدام به مصرف مواد مخدر نمودم و همین امر موجب از دست دادن شغل بنده گردید .

مشاوره با وکیل اعتراض به رای هسته گزینش
وکیل تلفنی اعتراض به رای هسته گزینش

مشاوره حقوقی تلفنی اعتراض به رای هسته گزینش

الحمدالله پس از اینکه مشکلات را پشت سر گذاشته و پی به اشتباه خود بردم و در حال حاضر از دامن اعتیاد رهایی گشته ام و پاک می باشم . به جهت اثبات و احراز اینکه در حال حاضر گرفتار این موضوع نیستم نتیجه آزمایش تست اعتیاد را نیز اخذ نمودم که به پیوست تقدیم می گردد.

نظر به اینکه چندین سال به صورت صادقانه برای آموزش و پرورش خدمت کرده ام و نمی بایست تنها با یک اشتباه زندگی و کانون گرم خانواده ام از هم بپاشد و با لطف و مرحمت خدای بزرگ از این دام نجات یافته ام و با عفو و رحمت از مجازات معاف گردیدم لذا عاجزانه تقاضای نقض رای هیات مرکزی گزینش و بازگشت به کار را استدعا دارم.

وکیل آنلاین

اینجانب متعهد می گردم که در هر زمان هر نوع تخلفی که از بنده مشاوهده نمایند بدون هیچ گونه عذر و بهانه ای حق اخراج بنده را خواهند داشت و این تعهد را حاضر می باشم به صورت رسمی و محضری به اداره آموزش و پرورش و هسته گزینش بدهم .

به عرض می رساند در حال حاضر اعتیادی به مواد مخدر ندارم و نتیجه آزمایش منفی می باشد و طبق استشهادیه پیوست شهود و مطلعین شهادت داده اند که اینجانب به علت بیماری اعصاب گرفتار اعتیاد بوده ام و هم اکنون در سلامت کامل به سر می برم و به زندگی عادی خود برگشته ام و مرتکب رفتار خلاف اجتماعی و قانونیدر آینده نخواهم شد نتیجه منطقی و اصولی آن است که بقای صلاحیت و شایستگی استخدامی اینجانب که در مانحن فیه به شرحی که آمد دلیل و قرینه ای برای برگشت به کار می باشد

وکیل پایه یک دادگستری اعتراض به رای هسته گزینش

یک اعتیاد ساده  نمی تواند دلیل محرومیت اینجانب از اشتغال به کار  پس از 22سال خدمت صادقانه و متعهدانه گردد.

اینجانب دارای دو فرزند و همسر می باشم و در آن شرایط روحی و روانی و مشکلات زندگی و مشکلات مربوط به تصادف غفلت نموده و گرفتا رگردیدم ولیکن در حال حاضر در سلامت کامل جسم و روح و روان و آماده خدمت به مردم می باشم و هرگونه تعهدی لازم باشد می دهم. از قضات معزز دیوان تقاضا دارد تا شرایط جسمی و روحی آن زمان بنده را در نظر گرفته و همچنین آینده خود و خانواده ام را مد نظر قرارداده و در رای هیات گزینش تجدید نظر نمایند  خانواده اینجانب نباید قربانی یک اشتباه بنده شوند و نبایستی موجب تحمیل ظلم مضاعف بر ایشان گردد.

مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری

علیهذا بر اساس صدق و درستی و پاکی در گفتار و کردار و با در نظر گرفتن خدای بزرگ و پی بردن به اشتباه و قول بر جبران گذشته  و حفظ مصالح خانوادگی و خدمت چندین ساله نقض رای مورد اعتراض را درخواست دارم .

با سپاس و احترام

برای مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری در خصوص اعتراض به رای هسته گزینش به صورت آنلاین در 24 ساعت شبانه روز همین حالا می توانید به وکلای سایت وکیل دان مشاوره تلفنی داشته باشید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

!مشاوره با وکیل

مشاوره با وکیل آنلاین وکیل دان

 سوال و مشکل حقوقی دارید ؟
 همین حالا می توانید با وکیل در سریع ترین زمان مشاوره نمایید.

بلافاصله پس از پرداخت وجه می توانید با وکلای سایت صحبت نمایید .