دفاع از اتهام توهین

وکیل آنلاین دفاع از اتهام توهین

برای مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری در خصوص دفاع از اتهام توهین می توانید به صورت تلفنی و آنلاین با وکیل مشاوره نمایید .

چطور می توانید با وکیل مشاوره نمایید : شما می توانید جهت مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری به صورت تلفنی در هر ساعت از شبانه روز از طریق این لینک وارد شوید .

 وکیل دفاع از اتهام توهین
مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری در خصوص دفاع از اتهام توهین

مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری دفاع از اتهام توهین

نمونه لایحه دفاع از اتهام توهین در ذیل آمده است .

ریاست محترم محاکم تجدید نظر استان

با سلام

 احتراماً اینجانب بدینوسیله مراتب و اعتراض و تجدید نظرخواهی خود را نسبت به دادنامه شماره 1402373 مورخ /6/1402 موضوع پرونده به شماره 025 صادره از شعبه دادگاه کیفری دو شهرستان که در تاریخ 27/6/1402 ابلاغ گردیده اعلام و مطالب ذیل را در دفاع به استحضار عالی می رساند:

مشاوره با وکیل اتهام توهین

شاکیه خانم غ شکایتی مبنی بر توهین بر علیه اینجانب مطرح نموده که اینجانب اواخر اردیبهشت سال جاری در حالی که شاکیه به همراه شوهرش به پاسگاه مراجعه نموده تا برای آقای م شهادت دهد اینجانب ایشان را مورد توهین قرار داده ام .متاسفانه بر خلاف اظهارات بنده در دادگاه کیفری به دفاعیات بنده توجهی نشده است و حکم بر محکومیت اینجانب بابت بزه توهین صادر گردیده است که رای صادره با توجه به دفاعیات بنده خلاف قانون و مقررات اصدار یافته و تقاضای توجه به دفاعیات بنده و تبرئه خودم را دارم .

مشاوره حقوقی تلفنی دفاع از اتهام توهین

1- اینجانب به هیچ وجه اتهام وارده  را قبول ندارم . اینجانب به شدت اتهام انتسابی را تکذیب  می کنم چرا که به هیچ عنوان نسبت به شاکیه توهین نکرده ام . در محل وقوع جرم مورد ادعای شاکی، دو نفر از شهود بنده حضور داشتند و کاملا شاهد هستند که اینجانب توهینی انجام نداده ام و گواهی میدهند که ادعای شاکی واهی و بی اساس می باشد و عندالزوم حاضر به ادای شهادت در محضر دادگاه محترم تجدید نظر استان می باشند .( استشهادیه پیوست )

مشاوره حقوقی شکایت توهین

2-اظهارات شهود شاکیه کذب محض می باشد . شهود شاکیه در چندین پرونده بر علیه خانواده اینجانب به عنوان شاکی و متشاکی طرف دعوی می باشند و بنا بر اظهارات شاکیه در روز مورد  ادعا جهت ادای شهادت به نفع آقای یوسفی در پاسگاه حاضر گردیده و یکی از شهود ایشان در این پرونده آقای خ می باشد لذا ایراد جرح و تعدیل به شهود شاکیه وارد است  و مستنداً به قانون مجازات اسلامی یکی از شرایط شاهد شرعی نداشتن خصومت با طرف دعوا می باشد لهذا داشتن خصومت خانواده شاکیه  و شهود ایشان نسبت به خانواده  اینجانب محرز و مسلم می باشد.دفاع از اتهام توهین

مشاوره تلفنی با وکیل اتهام توهین

3- دادگاه بدوی استناد به تحقیق محلی نموده است در حالی که در صورتجلسه مرجع انتظامی به هیچ وجه تایید نگردیده که بنده مرتکب جرم توهین نسبت به شاکیه گردیده ام و استدلال دادسرا و دادگاه بدوی به صورتجلسه مبنی بر گزارش مرجع انتظامی صحیح نمی باشد .

4- شهود در دادگاه گواهی نمودند که بزه توسط بنده انجام شده است در حالی همانطوریکه فوقاً نیز به عرض رسید شهود ایشان در چندین پرونده بر علیه خانواده اینجانب شهادت و شکایت مطرح نموده اند لذا شهادت ایشان مقرون بر واقع و عدالت نیست . در جلسه رسیدگی نیز اینجانب اصرار نمودم که شهود بنده در دادگاه حاضر هستند تا گواهی دهند که بنده در یوم مورد نظر شاکیه هیچگونه توهینی به ایشان نکرده ام که متاسفانه قاضی محترم اجازه حضور و استماع شهادت گواهان اینجانب را ندادند و اگر اجازه شهادت داده می شد واقیعت مشخص می گردید.

وکیل پایه یک دادگستری توهین

  علیهذا با عنایت به مراتب فوق و اینکه و اینکه بنده توهین و اهانتی به شاکی ننموده ام که شهود اینجانب این موضوع را گواهی نموده اند لذا حاضر به ادای سوگند دایر بر بی گناهی خویش  می باشم و شهود نیز حاضر به ادای شهادت در دادگاه می باشند که تقاضای استماع شهادت شهود بنده را دارد لذا  از محضر دادگاه تجدید نظر استان تقاضای نقض دادنامه صادره و صدور حکم برائت مورد استدعاست.دفاع از اتهام توهین

                                                                                  با احترام – تجدید نظرخواه

برای شماوره در خصوص دفاع از اتهام توهین با وکیل پایه یک دادگستری در هر جای ایران با ما همراه باشید و با اتفاده از این مقاله یاد بگیرید چگونه از خود در دادگاه دفاع کنید .

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

!مشاوره با وکیل

مشاوره با وکیل آنلاین وکیل دان

 سوال و مشکل حقوقی دارید ؟
 همین حالا می توانید با وکیل در سریع ترین زمان مشاوره نمایید.

بلافاصله پس از پرداخت وجه می توانید با وکلای سایت صحبت نمایید .