نمونه لایحه توهین و افترا

وکیل آنلاین اعتراض به رای هسته گزینش

برای مشاوره در خصوص نمونه لایحه توهین و افترا می توانید با وکلای سایت وکیل دان مشاوره حقوقی دریافت نمایید . برای این کار از قسمت پایین صفحه مشاوره با وکیل و دریافت پشتیبانی را انتخاب و سپس مشاوره حقوقی دریافت نمایید .

در زیر یک نمونه نمونه لایحه توهین و افترا اورده شده است که می توانید از آن استفاده نمایید . البته بهتر است در موضوعات حقوقی از وکیل متخصص استفاده کنید و مشاوره دریافت نمایید. نمونه لایحه توهین و افترا

وکیل دان نمونه لایحه توهین و افترا
وکیل دان مشاوره آنلاین با وکیل نمونه لایحه توهین و افترا

مشاوره حقوقی تلفنی

ریاست محترم شعبه دادگاه کیفری دو شهرستان  

با سلام

 احتراماً اینجانب آ در خصوص پرونده به شماره موضوع شکایت خانم  علیه اینجانب دایر بر  توهین که وقت رسیدگی آن تاریخ 12/6/1400مقرر گردیده، بدینوسیله دفاعیات خویش را به شرح ذیل به استحضار می رسانم :

شاکی شکایتی مبنی بر توهین بر علیه ایننجانب مطرح و مدعی گردیده که اینجانب اواخر خرداد سال جاری در حالی که شاکیه به همراه شوهرش به پاسگاه مراجعه نموده تا برای آقای محمد یوسفی شهادت دهد اینجانب ایشان را مورد توهین قرار داده ام .

مشاوره با وکیل

1- اینجانب اتهام وارده  را قبول ندارم . اینجانب به شدت اتهام انتسابی را تکذیب می کنم چرا که به هیچ عنوان نسبت به شاکیه توهین نکرده ام . در محل وقوع جرم مورد ادعای شاکی، دو نفر از شهود بنده حضور داشتند و کاملا شاهد هستند که اینجانب توهینی انجام نداده ام و گواهی میدهند که ادعای شاکی واهی و بی اساس می باشد و عندالزوم حاضر به ادای شهادت در محضر دادگاه محترم می باشند .

2- اظهارات شهود شاکیه کذب محض می باشد . شهود شاکیه در چندین پرونده بر علیه خانواده اینجانب به عنوان شاکی و متشاکی طرف دعوی می باشند و بنا بر اظهارات شاکیه در روز مورد  ادعا جهت ادای شهادت به نفع آقای در پاسگاه حاضر گردیده و یکی از شهود ایشان در این پرونده آقای می باشد لذا ایراد جرح و تعدیل به شهود شاکیه وارد است  و مستنداً به قانون مجازات اسلامی یکی از شرایط شاهد شرعی نداشتن خصومت با طرف دعوا می باشد لهذا داشتن خصومت خانواده شاکیه  و شهود ایشان نسبت به خانواده  اینجانب محرز و مسلم می باشد.

مشاوره حقوقی آنلاین نمونه لایحه توهین و افترا

3- در صورتجلسه مرجع انتظامی به هیچ وجه تایید نگردیده که بنده مرتکب جرم توهین نسبت به شاکیه گردیده ام و استدلال دادسرا مبنی بر گزارش مرجع انتظامی صحیح نمی باشد .

علی ایحال بر اساس اصل عدم که اصل را بر عدم تحقق قرار داده است و همچنین اصل برائت که اصل بر بی گناهی اشخاص قرار داده و انکار صریح اینجانب که همسو با اصل برائت می باشد لهذا ادعای شاکی مقرون به صحت نیست و اساسا محکوم به رد می باشد. چراکه بنده توهین و اهانتی به شاکی ننموده ام که شهود ادعای شنیدن و یا دیدن الفاظ توهین آمیز را نموده باشند. لهذا ادعای شاکی در این خصوص نیز منطبق با واقعیت نمی باشد و خالی از وجه بوده است.

مشاوره حقوقی تلفنی نمونه لایحه توهین و افترا

علیهذا با عنایت به مراتب معنونه و توجهاً به اصل برائت و اصل تفسیر به نفع متهم که از اصول بنیادین حقوق جزا می باشد و حاضر به ادای سوگند به نام خداوند متعال دایر بر بی گناهی خویش می باشم در هر حال مجرد علم استنباطی که نوعاً موجب یقین قاضی نمی شود نمی تواند ملاک صدور حکم باشد از محضر مقام محترم رسیدگی کننده درخواست صدور حکم شایسته مبنی بر احراز بی گناهی اینجانب و صدور حکم برائت مورد استدعاست.

                                                                                  با احترام

                                                                                متهم

برای دریافت مشاوره در خصوص نمونه لایحه توهین و افترا همین حالا وارد سایت وکیل دان شوید و مشاوره حقوقی تلفنی دریافت نمایید .

نمونه لایحه توهین و افترا

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

!مشاوره با وکیل

مشاوره با وکیل آنلاین وکیل دان

 سوال و مشکل حقوقی دارید ؟
 همین حالا می توانید با وکیل در سریع ترین زمان مشاوره نمایید.

بلافاصله پس از پرداخت وجه می توانید با وکلای سایت صحبت نمایید .