وکیل رابطه نامشروع

وکیل دان رابطه نامشروع

خیانت در اینترنت چگونه است .

جرم رابطه نامشروع در فضای مجازی و خیانت در رابطه با این جرم توضیح می دهد.از جمله این موارد ظهور پدیده ای است به نام حرم رابطه نامشروع در فضای مجازی در این مقاله وب سایت حقوقی وکیل دان سایت مشاوره حقوقی آنلاین قصد دارد شما را با این جرم بیشتر آشنا سازد .
پس در ادامه ما را همراهی نمایید .

پیگیری شکایت

افرادی که در جامعه کنونی مرتکب جرم رابطه نامشروع در فضای مجازی یا به اصطلاح عامیانه سکس چت می شوند مطابق ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی همانند افرادی که جرم رابطه نامشروع به صورت حضوری و فیزیکی را مرتکب میشوند مجازات خواهند شد .اما مجازات جرم رابطه نامشروع مجازی چیست ؟ .این جرم در فضای مجازی چه فیزیکی یا مجازی در قانون مجازات اسلامی در ماده ۶۳۷ این قانون جرم انگاری شده است .میزان میزان مجازات در نظر گرفته شده برای مرتکبین تا ۹۹ ضربه شلاق خواهد بود .
نکته : باید توجه نمود که این مجازات برای رابطه نامشروع غیر از زنا می باشد و اگر رابطه نامشروع در حد زنا باشد مجازات آن حسب مورد اعدام ، رجم و شلاق خواهد بود . در این رابطه می توانید از وکیل خیانت سایت ما بهره مند شوید .

ماده ۶۳۷ قانون مجازات اسلامی مقرر می دارد ؛
هر گاه زن و مردی که بین آنها علقه زوجیت نباشد، مرتکب روابط نامشروع یا عمل منافی عفت غیر از زنا از قبیل تقبیل یا مضاجعه ‌شوند، به شلاق تا نود و نه ضربه محکوم خواهند شد و اگر عمل با عنف و اکراه باشد فقط اکراه‌کننده تعزیر می‌شود.

وکیل دان رابطه نامشروع

شکایت خیانت در فضای مجازی

مرجع صالح برای رسیدگی به جرم رابطه نامشروع در فضای مجازی کجاست ( وکیل رابطه نامشروع ) ؟
جرم در فضای مجازی ابتدا به دادسرای محل وقوع جرم می رود یعنی تحقیقات مقدماتی توسط دادسرا و پلیس فتا انجام خواهد شد و تفاوت آن با جرم رابطه نامشروع فیزیکی و حضوری در این است که جرم رابطه نامشروع حضوری در کنار جرایم درجه ۷ و ۸ و جرایم ارتکابی توسط افراد زیر ۱۵ سال به طور مستقیم در دادگاه مطرح خواهد شد و دادسرا ندارد .خیانت به همسر از موضوعات مبتلا به در جوامع کنونی است .

ادله اثبات جرم رابطه نامشروع در فضای مجازی چیست . برای طرح شکایت و پیگیری خیانت همسر سوالات خود را بپرسید.
شاکی باید در شکواییه خود یا نهایتاً در جلسه رسیدگی برای اثبات بزه به متهم ادله ای را ارایه کند . اما چگونه و با استناد به چه مدارکی شاکی میتواند جرم مذکور را منتسب به متهم نماید .
همانطور که مستحضر هستید اصلی در حقوق و قوانین کشوری وجود دارد به نام اصل و حاکمیت کلی برائت .
منظور این اصل چیست ؟
به صورت خیلی ساده و روان اگر بخواهیم این اصل را توضیح دهیم به این معنی است که هیچ کس در نظر قانون مجرم نیست و همه بری هستند مگر اینکه حکم قطعی بر محکومیت شخص صادر شود .

رابطه نامشروع چگونه اثبات می شود.

اگر شخصی نسبت به روابط همسرش بابت خیانت مشکوک بوده و هیچ گونه مدارکی در دست ندارد ایا چنین شخصی می‌تواند نسبت به طرح دعوی اقدام نماید.
مسلماً چنین شخصی می تواند نسبت به طرح دعوی اقدام نماید . اما اینکه سرنوشت چنین پرونده ای چه میشود کاملآ مشخص و مشهود است . به احتمال خیلی زیاد حسب مورد با قرار منع تعقیب و رای برائت مواجه خواهد شد . چرا که اولاً ؛ اصل کلی برائت و لزوم تفسیر مضیق به نفع متهم وجود دارد. ثانیاً ؛ قانون گذار نسبت به جرایم منافی عفت و سرپوش گذاشتن بر این جرایم نگاه ویژه ای داشته است . مطابق ماده ۱۰۲ قانون آیین دادرسی کیفری انجام هرگونه تعقیب و تحقیق در این جرایم را ممنوع دانسته است .
برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد جرم رابطه نامشروع و سکس چت در فضای مجازی . با ارائه خدمات مشاوره حقوقی به سوالات شما عزیزان پیرامون این جرم و سکس چت در فضای مجازی و نحوه رسیدگی به آن پاسخ دهند .

فهرست مطالب

2 پاسخ

  1. خیانت در واتساپ قابل اثبات هست . میشه از اسکرین شات برای اثبات خیانت و رابطه نامشروع همسرم را اثبات کنم. پیام های اینستاگرام میشه برای پرونده طلاق و مهریه و نفقه و جهیزیه و رابطه نامشروع و خیانت همسر استفاده کرد . کجا باید شکایت خیانت و رابطه نامشروع همسرم را اثبات کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

!مشاوره با وکیل

مشاوره با وکیل آنلاین وکیل دان

 سوال و مشکل حقوقی دارید ؟
 همین حالا می توانید با وکیل در سریع ترین زمان مشاوره نمایید.

بلافاصله پس از پرداخت وجه می توانید با وکلای سایت صحبت نمایید .