بهترین وکیل اراک + وکیل آنلاین خوب اراک

بهترین وکیل اراک

استخدام بهترین وکیل اراک  ممکن است یکی از کارهای مورد علاقه شما نباشد. بالاخره چه کسی می خواهد با یک مسئله حقوقی مقابله کند؟ اما واقعیت این است که در برخی مواقع، شما احتمالاً به خدمات یک وکیل خوب برای یک معامله املاک ، یک موضوع قانون خانواده ، حقوق کارگران یا حتی یک پرونده کیفری نیاز خواهید داشت. بنابراین، این سوال پیش می‌آید که چگونه بهترین وکیل در اراک را انتخاب کنیم؟ انتخاب بهترین وکیل یا سایت  مشاوره حقوقی آنلاین ، برای این موضوع، می تواند تفاوت بین برد و باخت شما را ایجاد کند.

هزینه وکلا چقدر است؟

از دیدگاه نرخ حق الوکاله، شرکت‌های حقوقی و وکلای سایت های مشاوره حقوقی آنلاین معمولاً کمتر در سراسر کشور دریافت می‌کنند. وکلای سایت مشاوره آنلاین حقوقی با وکیل خوب در اراک و وکلای پایه یک دادگستری در اراک کمتر از وکلای دیگر حق الوکاله دریافت می کنند. البته برخی از پرونده های حقوقی نرخ‌های بالاتری را می‌طلبند، به ویژه مواد مخدر، قانون شرکت ها ، کلاهبرداری، قانون مهاجرت ،قاچاق کالا، مالیات، و املاک .

چگونه بهترین وکیل اراک را انتخاب می کنید؟

وقتی به دنبال وکیل خوب اراک می گردید تحقیق کنید.اکثر مردم وکیل یا مشاور حقوقی را به طور ناگهانی استخدام نمی کنند. در عوض، مردم بیشتر از یک روز، اگر نه بیشتر، برای تصمیم گیری خود وقت می گذارند. طبق مطالعه موکلین  بالقوه به بررسی های آنلاین، به و گوگل  روی می آورند تا از تصمیم خود مطمئن  شوند.

به غیر از منابع آنلاین، می‌توانید با دوستان، همسایگان و همکاران تجاری نیز برای توصیه صحبت کنید. تمام تلاش خود را برای یافتن مشتری از دفتر وکالت مورد نظر خود انجام دهید. آنها بهترین بینش را در مورد نحوه عملکرد شرکت خواهند داشت. کانون وکلا همچنین می تواند برای یافتن وکلای شاغل در زمینه ای که شما به کمک نیاز دارید، ارزشمند باشد.

مطمئن شوید که وکیل در منطقه مورد نیاز شما فعالیت می کند

همه وکلای پایه یک  دادگستری برابر نیستند. اکثر وکلا در زمینه های حقوقی خاصی تخصص دارند – قانون خانواده، دعاوی حقوقی، استخدام، دعاوی کیفری، حقوق مدنی و دعوای خانوادگی غیره. بنابراین، جستجوی خود را محدود به وکلایی کنید که به نیازهای حقوقی خاص خود آشنا هستند. به عنوان مثال، اگر قصد طلاق را دارید، باید تلاش خود را روی یافتن بهترین وکیل اراک در طلاق در نزدیکی خود متمرکز کنید .

اگر در جامعه کوچکتری زندگی می کنید، بسیاری از وکلا ترجیح می دهند خدمات عمومی را ارائه دهند. این ممکن است برای مسائل حقوقی ساده خوب باشد. اما اگر پرونده شما درجاتی از دشواری دارد، باید با یک وکیل متمرکز و متخصص  تماس بگیرید.

به همین دلیل، ممکن است بخواهید با یک شرکت بزرگتر و محلی تماس بگیرید. شرکت‌های حقوقی بزرگ‌تر و سایت مشاوره حقوقی آنلاین  ممکن است گران‌تر باشند، اما گاهی اوقات بهترین، منابع قابل‌توجه‌تری دارند و مجموعه بزرگ‌تری از خدمات حقوقی را در اختیار خواهند داشت.

بهترین وکیل چقدر با تجربه است؟

داشتن یک دفتر تخصصی به یک وکیل بدون آن زمینه تخصص برتری می دهد. تجربه هم همینطور. از وکیل مورد نظر خود بپرسید که آیا آنها پرونده هایی مشابه پرونده شما را رسیدگی کرده اند؟

یک وکیل تازه فارغ التحصیل رشته حقوق ممکن است برای رسیدگی به پرونده شما صلاحیت و هیجان داشته باشد. اما یک وکیل با سابقه طولانی سابقه کار، به علاوه تجربه در دادگاه دارد. در نتیجه، آنها ممکن است صلاحیت بیشتری برای ارائه مشاوره تخصصی در مورد خطرات اتخاذ اقدامات قانونی خاص داشته باشند. تفاوت بین وکلا چیست؟ خوشحالیم که پرسیدی در مورد بهترین وکیل اراک .

مشاوره آنلاین حقوقی با بهترین وکیل اراک وکیل خوب اراک

چگونه بهترین وکیل را انتخاب کنیم؟

 از همه مهمتر این است که کسی را پیدا کنید که بتواند در جایی که پرونده شما قرار دارد تمرین کند.

با یک وکیل نزدیک خود صحبت کنید .از آنجایی که قوانین درکشور یکسان است ولی در عرف و اجرا متفاوت است، شما می خواهید یک وکیل آشنا به قوانین خاص و محل خود داشته باشید. به همان اندازه مهم است، اگر نگرانی حقوقی قابل توجهی دارید یا نیاز به مشاوره طولانی مدت دارید، بهتر است یک وکیل در نزدیکی خود پیدا کنید تا اعتماد و رابطه رودررو ایجاد کنید. این بیماری همه گیر گزینه های ارتباطی را بسیار گسترش داده است، به طوری که ویدئو کنفرانس به یک ابزار پذیرفته شده برای تعامل تبدیل شده است. اما ویدئو کنفرانس جایگزین لمس شخصی نمی شود، به خصوص زمانی که درگیر یک نبرد پیچیده حقوقی باشد.

یک وکیل محلی همچنین بینش اساسی تری در مورد سیستم دادگاه های محلی خواهد داشت. پس از تعامل روزانه با دادستان ها، سایر وکلای محلی و قضات، آنها مشاوره موثرتری نسبت به افراد خارج از منطقه شما ارائه خواهند داد.

علاوه بر نزدیکی، باید مطمئن شوید که حجم پرونده وکیل آنقدر زیاد نیست که آنها را از رسیدگی به پرونده شما منحرف کند.

آیا می توانید حق الوکاله وکیل را بپردازید؟

همانطور که گفته شد، هزینه های حقوقی به طور متوسط ​​می باشد. آنها بسته به موضوع پرونده و حتی پیچیدگی پرونده متفاوت خواهند بود. بنابراین از خود بپرسید که آیا توانایی پرداخت هزینه به وکیل یا شرکت حقوقی خود را دارید یا خیر.

اگر پرونده شما ساده و با پیچیدگی های کمتر است، ممکن است با یک وکیل کم تجربه و مقرون به صرفه تماس بگیرید. با این حال، پیچیدگی پرونده شما باید در انتخاب شما سنگین باشد. پرداخت بیشتر برای بهترین وکیل ممکن است در دراز مدت شما را نجات دهد.

هزینه مشاوره : برخی از دفاتر حقوقی از هزینه های مشاوره صرف نظر می کنند یا مدت زمان مشخصی را برای مشاوره اولیه به شما می دهند. وکیل شما ممکن است بر اساس قیمت ثابت یا هزینه ساعتی هزینه کند.

با پرداخت هزینه های حق الوکاله، اگر وکیل نتواند پرونده شما را برنده شود، باید هزینه های آنها را بپردازید. هزینه وکالت از درصدی از مبلغ تعلق می گیرد.

پیش پرداخت : وکیل یک هزینه تعیین شده دریافت می کند که به طور موثر به عنوان پیش پرداخت در مقابل هزینه های آتی عمل می کند. اگر وکیل شما یک پیش پرداخت درخواست می کند، مطمئن شوید که اقساط حق الوکاله به چه ترتیب باید پرداخت گردد.

ساختار هزینه پیشنهادی و حق الوکاله وکیل هر چه که باشد، مطمئن شوید که از هزینه های احتمالی کاملاً آگاه هستید.

آیا وکیل را دوست دارید؟

جدا از همه معیارهای دیگر , یکی از مهم ترین نگرانی ها در انتخاب بهترین وکیل برای پرونده شما این است که آیا آنها را دوست دارید یا نه . اگر مشکل شما پیچیده است، زمان زیادی را با وکیل خود سپری خواهید کرد. بنابراین، بهتر است مطمئن شوید که می توانید با آنها کنار بیایید.

با موارد عاطفی بیشتری مانند قانون خانواده که شامل طلاق، حضانت فرزند یا حمایت از کودک است، باید با وکیل خود ارتباط آزاد داشته باشید. مهمتر از آن، شما می خواهید احساس همدلی و تعهد نسبت به خودتان داشته باشید. شما اطلاعات شخصی را باز می کنید و باید از وکیل خود بخواهید که به شما و نگرانی های شما توجه کند.

سعید پای وندی بهترین وکیل اراک – وکیل خوب در اراک سعید پایوندی

مشاوره حقوقی آنلاین با بهترین وکیل اراک – وکیل خوب در اراک برای مشاوره حقوقی

وکیل خوب در مورد پرونده خانواده و طلاق

وکیل  خانواده و دعاوی مربوط به پرونده‌های خانوادگی از جمله پرونده‌های بسیار زیاد دادگستری می‌باشد . وکلای پایه یک دادگستری و مردم با پرونده خانواده بسیار درگیر هستند . پرونده خانواده برای بسیاری از مردم بسیار مهم هست . وکیل طلاق در پرونده‌ها بسیار می‌تواند به شما کمک می‌کند . پرونده‌های خانواده شامل پرونده‌های وکیل طلاق حضانت فرزندان مهریه نفقه اجرت‌المثل و ملاقات فرزند از موضوعات مهم پرونده‌های خانواده هست . داشتن یک وکیل خوب و بهترین وکیل در پرونده طلاق و خانوادگی می‌تواند به شما کمک کند که در این پروسه پیچیده پرونده خانوادگی کمتر دچار مشکلات باشید . به‌ راحتی از این دعاوی خانوادگی بیرون بیایید و تمام حقوق خود را دریافت کنید .بنابراین برای داشتن بهترین وکیل خانوادگی در پرونده‌های خانواده در اراک می‌توانید به سایت ما وکیل دان مراجعه و سوالات خود را مطرح و یا نسبت ‌به انعقاد قرارداد با وکیل از طریق سایت اقدام نمایید.

مشاوره آنلاین با بهترین وکلای اراک سعید پای وندی

برای مشاوره با بهترین مشاور حقوقی ما سایت مشاوره آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری وکیل دان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در سایت مشاوره حقوقی آنلاین شما می‌توانید به‌راحتی سوالات و مشکلات خود را با وکلای ما از طریق سایت انجام دهید . در وقت شما و هزینه‌های شما صرفه‌جویی خواهد شد . می‌توانید به‌راحتی با وکلای آنلاین سایت وکیل دان ارتباط برقرار بکنید  . به‌صورت رایگان سوالات حقوقی خود را مطرح کنید در صورت لزوم می‌توانید با وکیل قرار ملاقات گذاشته و به دفتر وکیل مراجعه و نسبت ‌به انعقاد وکالت با وکیل اقدام نمایید . سایت مشاوره حقوقی آنلاین به‌ صورت 24 ساعته می‌تواند پاسخگوی شما باشد .

از بهترین وکلای شهر اراک می‌توانید برای پاسخ ‌دادن به سوالات خود استفاده کنید. مشاوره حقوقی آنلاین امکانات زیادی را برای شما در نظر گرفته‌ است . می‌توانید به‌صورت سوال و جواب مشکلات و پرونده و دعاوی حقوقی خود را مطرح کنید. دعاوی حقوقی ازجمله دعاوی شرکت‌ها دعاوی خانواده پرونده‌های ملکی پرونده‌های مربوط به ارث تقسیم ترکه و پرونده‌های کیفری و پرونده‌های شهرداری را به وکیل خوب اراک بسپارید و سوالات خود را از وکلا بپرسید .

تنظیم دادخواست و شکوائیه و اظهارنامه توسط وکیل پایه یک دادگستری

وکیل خوب در اراک سعید پای وندی

شاید برای شما اتفاق افتاده‌است که درخصوص یک موضوع حقوقی در گوگل و اینترنت جستجو کنید . مکن است شما برای حل مشکل حقوقی خود نیاز به مشاوره با وکیل داشته باشید . بهترین وکیل آنلاین در اراک را می‌توانید انتخاب و سؤالات حقوقی و مشکلات خود را با وکیل آنلاین در اراک مطرح نمایید.  در خصوص پرونده‌های حقوقی شاید نیاز به وکیل نداشته باشید و یا هزینه آن را نتوانید پرداخت بکنید بنابراین بهتر است که تحت نظر یک وکیل یا توسط یک وکیل دادخواست حقوقی اظهارنامه شکوائیه و یا لایحه حقوقی خود را تنظیم تا در هزینه‌های شما صرفه‌جویی شود .

بنابراین در زمانی‌که قصد رفتن به دادگاه و جلسه رسیدگی دادگاه را دارید بهتر است با یک وکیل مشاوره و چنانچه لازم باشد نسبت‌به تنظیم دادخواست حقوقی و لایحه دفاعیه وکیل پایه یک دادگستری اقدام نماید. بنابراین شما می‌توانید از طریق بهترین وکیل اراک برای تنظیم دادخواست حقوقی اظهارنامه شکوائیه و لایحه دفاعیه اقدام نمایید . دادخواست مربوطه با هزینه بسیار کمتر توسط وکلای سایت وکیل دان تنظیم و برای شما ارسال می‌گردد .

وکیل خوب برای پرونده های کیفری و کلاهبرداری و فروش مال غیر

پرونده‌های کلاهبرداری و فروش مال غیر ازجمله پرونده‌های زیاد و مشکل در دادگستری می‌باشد. بهترین وکیل اراک پرونده کلاه‌برداری و فروش مال غیر می‌تواند به شما در رسیدن به‌حق خود و مجازات متهم کمک نماید. پرونده‌های کلاه ‌برداری و فروش مال غیر که بسیار دیده شده ‌است که متهمین آن بسیار افراد کارکشته و حیله‌گری هستند و سعی می‌کنند که ردپای خود را از بین ببرند .  بنابراین در پرونده‌های فروش مال غیر و کلاه‌برداری باتوجه بااینکه متهم کلاهبردار و سابقه‌دار هستند نیاز به راهنمایی و مشاوره حقوقی با وکیل دارید. بنابراین سایت مشاوره حقوقی می‌توانند به شما به‌صورت آنلاین مشاوره حقوقی بدهد . در صورت نیاز می‌توانید از وکلای سایت جهت اخذ مشاوره حضوری وقت اخذ نمایید .

بهترین وکیل ملکی و املاک در اراک

اختلافات ملکی پرونده‌های زمین کشاورزی تغییر کاربری پرونده‌های مربوط به املاک و خانه نیاز به داشتن وکیل ملکی و بهترین وکیل ملکی در اراک دارد . مواردی همچون تصرف عدوانی که به‌زور و غلبه ملک دیگری را تصرف می‌کنند که بیشتر در زمین‌های کشاورزی اتفاق می‌افتد . خلع‌ید از املاک از موضوعات مهم ملکی هست که شامل تصرفات غیرمجاز افراد می باشد . در این خصوص دادخواست  رفع تصرف عدوانی و خلع ‌ید و اجرت‌المثل ایام تصرف مطرح می‌شود .

بهترین وکیل ملکی در اراک می‌تواند به شما در پرونده‌های املاک کمک بکند . پرونده‌های املاک در خصوص زمین‌های کشاورزی و اختلافات فی‌مابین زارعین با یکدیگر در حد و حدود و مرزبندی زمین‌ها اتفاق می‌افتد . پرونده‌هایی که میان شرکای مال مشاع ملک مشاع درواقع وجود دارد نیز از جمله موضوعات پرونده‌های ملکی می‌باشد . بهترین وکیل در اراک می‌تواند به شما در پرونده املاک کمک کند . می‌توانید به‌صورت آنلاین با وکلای سایت وکیل دان در این خصوص تماس بگیرید .

بهترین وکیل خیانت و رابطه نامشروع در اراک – وکیل خوب در اراک خیانت و رابطه نامشروع

بهترین وکیل خیانت زناشویی و رابطه نامشروع در اراک

سعید پای وندی بهترین وکیل در اراک

متأسفانه خیانت و رابطه نامشروع زوج می‌تواند بر اساس زندگی خانوادگی لطمه وارد آورد و موجب جدایی و طلاق گردد . پرونده‌های رابطه نامشروع و خیانت زوجین ازجمله پرونده‌هایی است که در سال‌های اخیر شدت پیدا کرده‌است . فضای مجازی فرصت و جایگاه خوبی برای زوجین خیانت‌ کار خواهد بود  . بهترین وکیل در اراک در پرونده خیانت و رابطه‌ نامشروع می‌تواند به شما کمک کند تا از آسیب‌های بیشتر جلوگیری کند .بنابراین می‌توانید به ‌صورت آنلاین و همچنین به ‌صورت مشاوره تلفنی و سوال جواب سوال‌های خود را در خصوص خیانت زناشویی و رابطه نامشروع از وکیل سوال نمایید و در صورت لزوم نسبت ‌به انعقاد وکالت با وکیل اقدام نمایید .

در پرونده خیانت و رابطه‌ نامشروع مواردی همچون خیانت از طریق پیامک خیانت از طریق فیلم خیانت از طریق عکس و چت می‌تواند دلایل خوبی برای اثبات این ‌موضوع در دادگاه باشد . پس‌از اثبات پرونده خیانت زناشویی و رابطه نامشروع می‌توانید آن را به‌عنوان دلیل طلاق استفاده و از  همسر خود جدا شوید . بنابراین پیچیدگی خاصی در پرونده‌های خیانت و رابطه نامشروع وجود دارد که با مشاوره آنلاین با وکیل و یا حضوری می‌توانید اطلاعات خوبی را از وکیل بدست آورید.

وکیل پایه یک دادگستری برای پرونده های کیفری

اگر درگیر پرونده‌های کیفری می‌باشید به پرونده‌های کیفری شامل پرونده‌های متعددی هست که از سرقت کلاه‌ برداری ضرب ‌وجرح عمدی توهین تهدید افترا تصادفات جرحی و مواد مخدر جعل خیانت در امانت را شامل می‌شود . بهترین وکیل در اراک در پرونده‌های کیفری می‌تواند به شما در زمینه موضوعات کیفری راهنمایی و کمک نماید . با مشاوره آنلاین با وکیل از طریق همین سایت و یا حضوری از طریق شماره تماس می‌توانید با وکیل در این خصوص صحبت نمایید .

پرونده‌های کیفری دارای پیچیدگی‌های بسیار زیادی می‌باشند . در واقع نیازمند راهنمایی و مشاوره وکیل است  . چراکه چنانچه نتوانید خوب از خود دفاع کنید ممکن است حقوق شما در محکمه کیفری تضییع گردد . متهم پرونده تبرئه و موجب مشکلات زیادی برای شما می گردد  . وکیل خوب در پرونده‌های کیفری می‌تواند راه‌گشای شما در حل مشکلات حقوقی شما باشد.

مشاوره با وکیل خوب در قرارداد مشارکت درساخت

قرارداد مشارکت در ساخت و مشکلات بعد از آن برای سازنده و مالک ساختمان از جمله موضوعات مبتلا به در جامعه امروزی است.  وکیل ملکی و وکیل املاک می‌تواند هم در هنگام انعقاد قرارداد مشارکت در ساخت و هم در حین انجام این قرارداد و در زمان اختلاف میان سازنده و مالک به شما کمک نماید . از جمله موضوعات حقوقی میان سازنده و مالک عدم انجام تعهدات به‌موقع توسط سازنده است . سازنده معمولاً به تعهدات مندرج در قرارداد عمل نمی‌نماید و مالک تقاضای الزام به انجام تعهدات سازنده ملک را دارد .

بنابراین موضوعاتی همچون نواقص ساختمان و تکمیل آن و عدم تکمیل به‌ موقع ساختمان از موضوعات بسیار مهم در قرارداد مشارکت در ساخت می‌باشد. مشاوره با یک وکیل خوب در پرونده‌های قرارداد مشارکت در ساخت می‌تواند از مشکلات آتی برای مالکین جلوگیری نماید . سازنده نیز با مشاوره با وکیل نسبت‌به انعقاد قرارداد مشارکت در ساخت بنا به توانایی خود اقدام می‌نماید . وکیل ملکی خوب و وکیل املاک بهترین وکیل در اراک می‌تواند برای مشاوره به شما کمک کند.

مشاوره آنلاین به وکیل خوب ارث اراک

سعید پای وندی بهترین وکیل پایه یک در اراک

 تقسیم ترکه و انحصار وراثت و تقسیم ارث و میراث از موضوعات مبتلا به بعد از فوت مورث می‌باشد . ورثه معمولاً پس‌از فوت مورث خود اقدام به انحصار وراثت و تقسیم مال و اموال و تقسیم ترکه می‌نمایند . اختلافات حقوقی میان ورثه موجب طرح دعاوی میان ورثه می‌گردد. وکیل خوب در پرونده انحصار وراثت و تقسیم ترکه و ارث و میراث می‌تواند به شما در حل مشکلات کمک نماید. در پرونده‌های مربوط به ارث‌ ومیراث ابتدائاً می‌بایست نسبت‌به اخذ انحصار وراثت و سپس تقاضای تقسیم ترکه در صورت لزوم تحریر ترکه مهروموم ترکه اقدام کرد.

بنابراین برای پرونده‌های تقسیم ترکه که معمولاً ملک و املاک کشاورزی باغ و یا خانه و یا اسباب و اثاثیه و خودرو می باشد نیازمند به بهترین وکیل و وکیل خوب برای این پرونده‌ها می‌باشد که می‌توانید از طریق سایت ما با ما ارتباط برقرار و نسبت به مشاوره آنلاین و یا اخذ وکیل خوب اقدام نمایید .

فهرست مطالب

9 پاسخ

  1. سلام و وقت بخیر خدمت شما سایت مشاوره آنلاین
    برای طرح سوال و مشکل حقوقی خودم چطور میتونم مستقیما با وکیل خوب و بهترین وکیل در اراک مشاوره و راهنمایی بگیرم. مشاوره آنلاین با وکیل خوب در اراک آیا رایگان هست . ممنون از شما وکیل دان

  2. سلام برای گرفتن طلاق و پرونده خانواده مهریه نیاز به گرفتن وکیل پایه یک دادگستری در اراک دارم. لطفا راهنمایی کنید که برای صحبت با وکیل خوب و بهترین وکیل در اراک چطوری ارتباط برقرار کنم.

  3. سلام روز بخیر . یک پرونده با موضوع خانواده دارم میخوام با وکیل خوب آنلاین اراک صحبت و مشاوره کنم. پرونده مربوط به خیانت و رابطه نامشروع هست و میخوام مهریه را اجرا بزارم و طلاق بگیرم. لطفا راهنمایی من را که وکیل در اراک مشاوره کنم تشکر از سایت وکیل دان

  4. من پرونده خانواده دارم در مورد خیانت همسرم و رابطه نامشروع مشاوره حقوقی میخواستم بگیرم وکیل خوب در اراک برا طلاق معرفی کنید . بهترین وکیل اراک را برای پرونده میخوام .ممنون از سایت خوب وکیل دان

  5. سلام و روز بخیر . من یک وکیل خوب برای پرونده خیانت و رابطه نامشروع میخوام.بهترین وکیل در اراک را لطفا معرفی کنید.وکیل خوب در اراک و وکیل طلاق را از کجا پیدا کنم. برای اجرا گذاشتن مهریه از کجا مشاوره رایگان حقوقی بگیرم.ممنون از سایت وکیل دان

  6. سلام وکیل خوب برای پرونده خیانت و خانواده میخوام. بهترین وکیل در اراک را لطفا معرفی کنید . سوالی در خصوص مهریه و گرفتن حق خودم از شوهرم دارم. ممنون از سایت مشاوره حقوقی آنلاین رایگان وکیل دان

  7. سلام یک شرکت از ما خواسته برای تکمیل فرایند استخدام سیمکارت به اسم خودمون تهیه کنیم و در اختیار شرکت قرار بدیم البته ذکر کردن که در قبال دریافت سیمکارت به ما رسید خواهند داد، سوال بنده این هست که ایا این رسید در قبال جرایم و یا تخلفاتی احتمالی از من بعنوان مالک سیمکارت سلب مسئولیت میکند یا خیر؟

    1. در خصوص سوال شما باید عرض شود که مطابق قانون اگر عمل مجرمانه ای از طریق سیم کارت انجام شود مالک اصلی سیم کارت مقصر شناخته می شود تا زمانی که مجرم اصلی شناسایی نشده باشد. بنابراین اگر ایشان رسیدی به شما بدهند که سیم کارت در اختیار کارفرما و تمام مسئولیت حقوقی با وی باشد در صورت انجام جرم شما بیگناه هستید و مسئولیتی متوجه شما نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

!مشاوره با وکیل

مشاوره با وکیل آنلاین وکیل دان

 سوال و مشکل حقوقی دارید ؟
 همین حالا می توانید با وکیل در سریع ترین زمان مشاوره نمایید.

بلافاصله پس از پرداخت وجه می توانید با وکلای سایت صحبت نمایید .