دادخواست ابطال اجاره نامه

ابطال قرارداد اجاره

برای مشاوره با وکیل در خصوص دادخواست ابطال اجاره نامه و نحوه دادخواست مربوطه می توانید با وکلای سایت وکیل دان مشاوره حقوقی دریافت نمایید . به منظور مشاوره اینجا کلیک نمایید .

مشاوره با وکیل

برای مشاوره حقوقی تلفنی در خصوص دادخواست ابطال اجاره نامه باید دلیل لازم را داشته باشید تا بتوانید قرارداد اجاره فی مابین موجر ومستاجر را به اصطلاح باطل نمایید . برای ابطال قرارداد اجاره دلایلی همچون جعلیت و عدم قصد و نیت مطرح است .

مشخصات طرفيننامنام خانوادگينام پدرکدملیسنشغلمحل اقامت               خيابان کوچه پلاک – کدپستي
خواهاناسم     
خواندگان     
وکيل يا نماينده _______________________
خواسته يا موضوع و بهاي آنتقاضای رسیدگی و صدور مبنی بر 1- ابطال اجاره نامه عادی مورخ  ( با موضوع واگذاری حق سرقفلی به دلیل جعلیت ) و اثبات جعل 2-  الزام به ارائه مدارک اجاره   3- ابطال موافقنامه انتقال سرقفلی مورخ  به انضمام جمیع خسارات و هزینه های دادرسی با جلب نظر کارشناس ( دادخواست ابطال اجاره نامه)
دلائل و منضمات دادخواست (مدارک)تصویر اجاره نامچه مورخ    2- آرای صادره
مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل در خصوص دادخواست ابطال اجاره نامه
ریاست محترم محاکم عمومی حقوقی……….   سلام علیکم احتراما اینجانب به استحضار می رساند: پرونده ای در شعبه 6 دادگاه عمومی حقوقی شهرستان با موضوع خلع ید مطرح می گردد که در جلسه رسیدگی  اصول اسناد و مدارک را درخواست نمودم ولیکن متاسفانه قاضی توجهی به ایراد اینجانب ننمود و حکم بر بطلان دعوی اینجانب صادر گردید. به دلیل تاخیر در رفع نقص تجدیدنظر خواهی اینجانب علیرغم ارائه گواهی پزشکی مبنی بر بیماری کرونا  قرار رد صادر گردید.آقای به هیچ وجه از اینجانب حق سرقفلی دریافت ننموده تا اینجانب موافقت نسبت به انتقال آن داشته باشم .با ملاحظه قرارداد عادی مشخص است که قرارداد اجاره بدون تاریخ می باشد و در واقع تاریخ اجاره مجهول است که از موارد بطلان قرارداد می باشد . همچنین با ملاحظه دو قرارداد عادی هر دو  به تاریخ   به وضوح مشخص است که عبارت “سرقفلی” به متن اضافه گردیده که مشمول الحاق و جعل می باشد. در قسمت ظهر اجاره نامه عنوان شده که موافقت با انتقال سرقفلی است در حالیکه اجاره نامه یا مدرکی دال بر سرقفلی ارائه داده نشده و صرفاً تصویر برابر اصل را در پرونده کیفری ارائه نموده که حاضر به ارائه اصول اسناد وتأیید و تحویل اصل اسناد نمی‌باشند . همچنین با عنایت به اینکه اساساً سرقفلی انتقال نشده است لذا تقاضای ابطال موافقنامه انتقال سرقفلی مورخ را نیز خواستارم .علیهذا با عنایت به اینکه جعل قرارداد محرز و مسلم می باشد و با توجه به دیگر مستندات در خصوص عدم انتقال حق سرقفلی به شرح خواسته تقاضای رسیدگی و صدور حکم را دارد.
                                                                                               با تشکر                                                                                                خواهان                                                                  محل امضاء مهر اثر انگشت         محل نقش تمبر
شماره وتاريخ ثبت دادخواسترياست محترم شعبه ………….. دادگاه ……..…… رسيدگي فرمائيد. نام و نام خانوادگي ارجاع کننده ………………………………… تاريخ …………… امضاء
شهرستانبخش    دهستان  

دادگستري جمهوري اسلامي ايران                                               برگ داد خواست به دادگاه

مشاوره حقوقی تلفنی

توجه 1) در صورتيکه خواهان تمايل داشته باشد اوراق قضايي به صورت حضوري (در دفتر دادگاه) يا از طريق تلفن يا نمابر يا پست الکترونيکي به وي ابلاغ شود، در پايان شرح دادخواست، با ذکر دقيق شماره هاي مربوط اعلام نمايد، تا امر ابلاغ سريع تر صورت گيرد.

توجه 2) چنانچه شرح دادخواست بيش از صفحه حاضر باشد از صفحات مخصوص ادامه شرح دادخواست استفاده شود.  

فرم شماره 2/1296/2201/24 اداره کل تشکيلات و برنامه ريزي     

مشاوره با وکیل در خصوص دادخواست ابطال اجاره نامه

برای مشاوره با وکیل حقوقی در خصوص دادخواست ابطال اجاره نامه همین حالا می توانید تماس بگیرید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

!مشاوره با وکیل

مشاوره با وکیل آنلاین وکیل دان

 سوال و مشکل حقوقی دارید ؟
 همین حالا می توانید با وکیل در سریع ترین زمان مشاوره نمایید.

بلافاصله پس از پرداخت وجه می توانید با وکلای سایت صحبت نمایید .