شوهرم مرتکب زنا شده حقوق من چیست؟

شوهرم مرتکب زنا شده حقوق خود را چگونه بگیرم.

برای مشاوره رایگان در مورد خیانت و زنا و رابطه نامشروع همسر همین حالا با ما تماس بگیرید .

طلاق هرگز آسان نیست، اما زمانی که شریک زندگی مرتکب زنا شده باشد، می تواند فرآیندی حتی دشوارتر باشد.
بیشتر متقاضیان بر این باورند که به دلیل خیانت همسر سابقشان، حق طلاق دارند، با این حال، این یکی از بزرگترین مسائل طلاق است.
در این مقاله، ما همه چیزهایی را که باید در مورد طلاق بر اساس زنا شوهر یا همسرتان بدانید، پوشش می‌دهیم، در حالی که تمام گمانه زنی های رایج را کنار می‌گذاریم و حقایق حقوقی را در اختیار شما قرار می‌دهیم، از جمله پاسخ به سؤالی که زیاد از ما پرسیده می‌شود – آیا زنا هنوز دلیلی برای آن است. طلاق به دلیل اینکه شوهرم مرتکب زنا شده ؟

خیانت همسر و طلاق

در صورت خیانت جنسی از زنای شریک زندگی خود برای طلاق خود استفاده کنید . امکان اعتراض طرف مقابل به طلاق وجود ندارد و اجازه می دهد که طلاق بدون اصطکاک یا هزینه های اضافی ادامه یابد.
برای پاسخ سریع و مطمئن به سوالات خود با وکلای ما در چت زنده صحبت کنید یا با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بدون تعهد و مشاوره در مورد چگونگی طلاق به دلیل زنا و رابطه نامشروع انجام شود.

چه چیزی در طلاق جزء رابطه جنسی محسوب می شود؟

زنا از نظر قانونی به این صورت تعریف می شود که همسری با یکی از اعضای جنس مخالف رابطه جنسی داشته باشد و همسر دیگر نتواند با آنها به زندگی خود ادامه دهد. اکثر مردم به طور قابل درک معتقدند که زنا یک موضوع سیاه و سفید است. چیزی که واضح و آشکار است – صرفاً خیانت زناشویی یک شریک.
با این حال، وقتی صحبت از استناد به زنا برای اثبات رابطه نامشروع یک ازدواج می شود، قانون طلاق بسیار پیچیده تر است.
زنا به رابطه جنسی بین همسر و فرد دیگری از جنس مخالف گفته می شود.
بنابراین، برای مثال، اگر شوهر شما در حال چت کردن با زن دیگری در یک وب سایت یا برنامه دوستیابی دستگیر شود، از نظر قانون زنا محسوب نمی شود. اعمال زیر نیز زنا محسوب نمی شود:

بوسیدن

نوازش و بغل کردن

پیامک و اس ام اس

پیام در واتساپ

وب کم یا سکس مجازی و غیره

بنابراین دقیقاً آنچه که زنای در طلاق را تشکیل می دهد دقیق است – زنا تنها در صورتی می تواند به عنوان زمینه طلاق مورد استفاده قرار گیرد که رابطه جنسی واقعی بین همسر و فردی از جنس مخالف وجود داشته باشد.

خیانت همسر که به صورت فیزیکی و جنسی است.

آیا زنا همچنان زمینه ساز طلاق است؟

باه، با توجه به قانون طلاق در ایران ، امکان ارائه درخواست طلاق با استفاده از زنا به عنوان دلیل طلاق وجود دارد.
بر اساس این قوانین دیگر نیازی به ارائه دلیل یا تقصیر برای طلاق نیست و اینکه ادله به دادگاه و اثبات اینکه شوهرم مرتکب زنا شده آسان خواهد بود.
این بدان معناست که اکنون تنها یک دلیل برای طلاق وجود دارد – شکست غیرقابل جبران ازدواج.
علاوه بر این، قوانین همچنین توانایی زوج را برای اعتراض به طلاق حذف می‌کند در حالی که این تغییری نمی‌کند که زنا چقدر آزاردهنده است، اما روند طلاق را بسیار ساده‌تر می‌کند.

وکیل طلاق به علت خیانت و رابطه جنسی

بدون استخدام وکیل، حضور در دادگاه یا رسیدگی به مراحل قانونی، هم می توانید طلاق بگیرید. شما مشاور پرونده خود را خواهید داشت تا شما را در طول فرآیند راهنمایی کند، در حالی که تیم کارشناسان طلاق ما تمام جنبه های طلاق شما را در خصوص اینکه می گویید شوهرم مرتکب زنا شده رسیدگی خواهند کرد.

امروز می توانید طلاق خود را آنلاین شروع و مشاوره کنید.

برای یک راه حل سریع، بدون دردسر و مقرون به صرفه

آیا زنا می تواند بر نتیجه طلاق تأثیر بگذارد؟

غالباً اعتقاد بر این است که از آنجایی که همسر مرتکب زنا شده است، طرف دیگر طلاق به طور خودکار حق طلاق را دارد. اما آیا زنا بر حل و فصل طلاق تأثیر می گذارد؟
نه اینطور نیست، این یک تصور غلط رایج است، اما این تصوری است که دلیل روشنی پشت آن است .

آیا دلیل طلاق در مهریه تاثیر دارد؟


ملاحظات در مورد انحلال ازدواج، فرزندان و نفقه و اجرت المثل در میان بسیاری از موارد دیگر چیزی است که در نهایت نحوه حل و فصل طلاق شما را مشخص می کند و نه رفتار همسران.
طبق قوانین ، دلایل طلاق یا رفتار یک همسر به ندرت توسط دادگاه های طلاق در هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه حقوق مالی زن چگونه دریافت می کند، مورد توجه قرار می گیرد.
این یک موضوع حقوقی جالب و موضوعی است که در گذشته درباره آن نوشته ایم. اگر مایلید بیشتر بدانید، می توانید مقاله ما را در زمینه دلایل طلاق تاثیرگذار بر استحقاق همسر بخوانید.

رسیدگی به امور مالی در طلاق. 

احساس خیانت کاملا طبیعی است و دیگر نمی توانید به رابطه ادامه دهید.
با این حال، صرف نظر از دلایل طلاق، توصیه و معقول است که هنگام طلاق، امور مالی خود را مشخص کنید . توافقی که در مورد امور مالی خود به دست می آورید بر اساس آینده و انصاف خواهد بود.
این حکم دادگاه از نظر قانونی لازم الاجرا است و تضمین می کند که مواردی مانند تقسیم اموال، پرداخت های یکجای مهریه یا تقسیط مهریه و حتی پرداخت های نفقه انجام شود.
اگر توافقی که به دست می آورید توسط قاضی انشا رای نشده باشد، اگر اقدامات توسط یک طرف انجام نشود، دادگاه نمی تواند کمک کند.

زنا و طلاق

آیا برای طلاق باید زنا را اثبات کرد؟

اگر به آن فکر کنید، اگر همسر دیگر به آن اعتراف نکند، در واقع اثبات رابطه جنسی بسیار سخت است.
 آزمایش  DNA  برای تعیین اینکه آیا شوهر یا مرد دیگری پدر بیولوژیکی یک کودک است، چگونه ثابت می کنید که همسرتان با شخص دیگری رابطه جنسی داشته است؟ بدون حضور شخص یا دریافت شواهد حکایتی از شخص دیگری که شاهد آن بوده است، بسیار دشوار است.
استناد به طلاق به دلیل اینکه شوهرم مرتکب زنا شده می‌تواند سریع‌تر از سایر دلایل موجود باشد، اما تنها در صورتی که همسر آن را قبول داشته باشد.

من نمی توانم زنا را ثابت کنم، چه گزینه های دیگری دارم؟

در آن شرایط، شایع ترین زمینه طلاق، طلاق رفتار غیرمتعارف بود . این زمینه شامل ارائه 4 یا 5 مثال از رفتار غیرمنطقی همسر به دادگاه بود که اولین مورد می تواند رابطه نامناسب زوج با شخص دیگری باشد.
اگر همسرتان به شکایت پاسخ نداد یا به اتهامات خود اعتراف نکرد، همچنان می‌توانید طلاق را ادامه دهید زیرا رفتار غیر متعارف، بر خلاف زنا، مستلزم اثبات عمل فیزیکی نیست.

محدودیت های زمانی مربوط به پرونده های زنا

محدودیت‌های زمانی سختی در پرونده‌های زنا وجود دارد که هنگام استفاده از زنا برای درخواست طلاق باید از آن آگاه باشید.
اساساً خواهان باید ظرف مدت یک سال پس از اطلاع از زنا، دادخواست طلاق را به دادگاه تسلیم می کرد، در غیر این صورت، قانون تصریح می کرد که آنها از زنا چشم پوشی کرده اند.

وکلای ما می تواند در مورد نحوه انجام دادخواست طلاق یا شکایت رابطه نامشروع به شما مشاوره دهد . ما همیشه همه گزینه‌های موجود را به شما توصیه می‌کنیم و به شما کمک می‌کنیم کدام مسیر را انتخاب کنید.

وکیل طلاق در مورد خیانت و رابطه نامشروع و زنا با ما تماس بگیرید.

امروز طلاق خود را آنلاین شروع کنید.

برای یک راه حل سریع، بدون دردسر و مقرون به صرفه

این مقاله مفید بود ؟

بله خیر 

فهرست مطالب

8 پاسخ

  1. شوهرم خیانت کرده باید چه کار کنم . شوهرم با یک خانم ارتباط و رابطه نامشروع دارد و حتی زنا کرده است. چطور بابت خیانت همسرم از ایشان شکایت کنم. برای شکایت خیانت و رابطه نامشروع وکیل خوب در اراک هست . بهترین وکیل در اراک برای پرونده طلاق و خانواده و خیانت و رابطه نامشروع میخواهم . با تشکر

  2. شوهرم به من خیانت کرده و مطمئن هستم رابطه جنسی داشته است و از او فیلم و پیامک و عکس دارم چطور خیانت و رابطه نامشروع مرد را اثبات کنم . ممنون از سایت خوب وکیل دان

  3. سلام برای اثبات خیانت و رابطه نامشروع توسط همسرم چه مدارکی لازم است فیلم و عکس و پیامک کافی است تشکر از سایت خوب وکیل دان

  4. برای اثبات خیانت و رابطه نامشروع همسر باید چه کار کنم و چه شکایتی برای خیانت مطرح کنم . وکیل برای پرونده خیانت و بهترین وکیل طلاق از کجا در اراک پیدا کنم.

  5. سلام من در گوشی همسرم یک عکس پیدا کردم که با یک زن دیگه بود . میتونم با این عکس و چند وویس و صدا خیانت و رابطه نامشروع شوهرم را در دادگاه ثابت کنم . تشکر از شما خیلی خیلی زیاد سایت خوب وکیل دان 

    1. سلام در مورد سوال شما در خصوص خیانت زناشویی و رابطه نامشروع باید گفت که با فیلم و پیامک و عکس امکان اثبات خیانت شوهر وجود دارد . مدارک و مستندات خود را می توانید به دادگاه کیفری ارائه و دادگاه معمولا نسبت به انجام تحقیقات بیشتر و کشف ادله اقدام و در صورت احراز و اثبات موضوع خيانت نسبت به احضار متهم اقدام می نماید. در صورت اثبات جرم می‌توانید نسبت به طلاق اقدام نمایید. برای گرفتن مشاوره حقوقی آنلاین رایگان با وکیل پایه یک دادگستری می توانید همین حالا شروع و وکیل خوب و بهترین وکیل را انتخاب نمایید . تشکر

  6. معنی کلمه تفخیذ چی هست آیا مجازات دارد یا شلاق ممنونم اگر منو راهنمایی کنید فرقی با زنا دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

!مشاوره با وکیل

مشاوره با وکیل آنلاین وکیل دان

 سوال و مشکل حقوقی دارید ؟
 همین حالا می توانید با وکیل در سریع ترین زمان مشاوره نمایید.

بلافاصله پس از پرداخت وجه می توانید با وکلای سایت صحبت نمایید .