مشاوره با وکیل پیش فروش آپارتمان

وکیل پیش فروش آپارتمان

 

برای مشاوره با وکیل پیش‌ فروش آپارتمان در خصوص مشکلات مربوط به پیش‌فروش آپارتمان در این‌جا می‌توانید سوالات حقوقی خود را مطرح نمایید.

با وکیل پیش فروش آپارتمان همین حالا مشاوره و راهنمایی بگیرید .در خصوص املاکی که به‌صورت پیش‌فروش فروخته می‌شود مشکلاتی بعداً برای خریداران به وجود می‌آید . ازجمله موضوعات و مشکلاتی که برای خریداران به‌صورت پیش‌فروش وجود دارد عدم تعهدات فروشنده است . ممکن است یک ملک چند دست فروخت ه‌شده و بعداً به دست شما رسیده باشد . حالا اگر در این ملک نواقصی وجود داشته باشد چه کسی مسئولیت دارد مالک یا سازنده و یا فروشنده های بعدی ملک . علاوه‌ بر فروشنده یا مالک یا سازنده پس‌از خرید ملک به‌صورت پیش‌فروش ممکن است به دلیل تخلفات شهرداری سازنده نتواند پایان کار ساختمان را اخذ نماید .

مشاوره آنلاین با وکیل

از جمله مشکلات حقوقی مربوط به پیش‌فروش آپارتمان اخذ پایان کار توسط مالک یا سازنده ملک می‌باشد . این اخذ پایان کار از اختلافات بسیار رایج میان مالک و سازنده می‌باشند . این اختلافات بسیاری مواقع خریداران را دچار مشکل خواهد کرد . این خریداران برای این‌که بتوانند برای ملک خود سند رسمی بگیرند با مشکل مواجه می‌شود . برای مشاوره حقوقی آنلاین با بهترین وکیل پیش فروش آپارتمان همین حالا می توانید با وکلای سایت وکیل دان مشاوره نمایید . این مشاوره مستلزم هیچ هزینه ای از جانب شما نمی باشد . به این صورت که به دلیل عدم اخذ پایان کار توسط مالک یا سازنده که عمدتاً سازنده است امکان انتقال سند رسمی وجود ندارد .درواقع در صورت عدم اخذ پایان کار و امکان تفکیک طبقاتی نیز برای انتقال سند وجود ندارد . لذا مالک یا سازنده نمی‌توانند نسبت‌به انتقال سند رسمی ملک اقدام کنند . در این‌جا کار برای خریداران سخت خواهد بود .

وکیل آنلاین پیش فروش آپارتمان

برای مشاوره آنلاین رایگان با وکیل پیش فروش آپارتمان تماس بگیرید . چنانچه اقدام به طرح دادخواست الزام به تنظیم سند رسمی ملک به طرفیت خریدار و مالک نمایید امکان انتقال سند به دلیل اخذ پایان کار شهرداری وجود ندارد. درواقع باید دادخواستی به خواسته الزام به اخذ پایان کار و تفکیک طبقاتی و رفع نواقص و معایب موجود در ساختمان داده شود . پس‌از صدور حکم محکومیت به اخذ پایان کار اگر ملک دارای خلاف شهرداری و جریمه ماده 100شهرداری باشد و مالک و سازنده و یا فروشنده آپارتمان از پرداخت جریمه ماده صد شهرداری امتناع نماید مشکل همچنان ادامه خواهد یافت . به دلیل اینکه اجباری نسبت‌ به محکوم‌علیه برای اخذ پایان کار شهرداری عملاً در اجرا احکام وجود ندارد مشکل انتقال سند رسمی ملک همچنان باقی است.

مشاوره با وکیل ملکی قبل از خرید و فروش

با مشاوره با وکیل پیش فروش آپارتمان از مشکلات حقوقی بعدی جلوگیری نمایید . در ادامه باید گفت بایستی مالکین جدید ابتدا باید اقدام به رفع نواقص و معایب و پرداخت جریمه ماده صد شهرداری نمایند . پس‌از اخذ پایان کار و تفکیک طبقاتی نسبت‌ به انتقال سند رسمی ملک به خود اقدام کنند . پس‌از آن می‌توانند تمامی هزینه‌های مربوط به رفع نواقص و معایب مربوط و همچنین جریمه ماده صد شهرداری را محاسبه و به اجرای احکام اعلام می‌نماید . واحد اجراء احکام نسبت‌ به وصول محکوم‌ به از محکوم‌علیه با ارائه مدارک و فاکتور اقدام می‌نماید . پروسه اخذ پایان کار والزام به تنظیم سند رسمی در محاکم معمولا شش ماه زمان می برد . دادخواست باید به طرفیت ایادی قبلی تا مالک و یا سازنده داده شود .

چنانچه نیاز به مشاوره بیشتر در خصوص پیش‌فروش آپارتمان ها داشتید همین حالا می توانید با وکیل پیش فروش آپارتمان به صورت آنلاین و رایگان مشاوره نمایید.

فهرست مطالب

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

!مشاوره با وکیل

مشاوره با وکیل آنلاین وکیل دان

 سوال و مشکل حقوقی دارید ؟
 همین حالا می توانید با وکیل در سریع ترین زمان مشاوره نمایید.

بلافاصله پس از پرداخت وجه می توانید با وکلای سایت صحبت نمایید .