چگونه از همسرم تقاضای طلاق کنم

جدایی زن و شوهر

فرآیند طلاق و اینکه چگونه از همسرم تقاضای طلاق کنم برای شما بسیار مشکل خواهد بود. نگران نباشید ما وکلای خانواده در پروسه طلاق در کنار شما خواهیم بود.

هر حال، برخی از مربیان طلاق، وکلایی هستند که اسناد را بررسی می کنند و مشاوره حقوقی ارائه می دهند.

من معتقدم طلاق یک فرآیند انسانی است که یک سند قانونی به آن پیوست شده است. تمرکز من روی جنبه انسانی است. من اینجا هستم تا به مشتریانم کمک کنم تا بفهمند که انواع مختلفی از متخصصان برای کمک به آنها وجود دارد و به آنها کمک می کنم بدانند چگونه بازیکنان تیم خود را عاقلانه انتخاب و استفاده کنند. من همچنین به افراد کمک می‌کنم تا طلاق را دوباره تنظیم کنند، با شفافیت ارتباط برقرار کنند و خود و همچنین اهدافشان را درک کنند. کار من در مورد ایجاد وضوح، اعتماد به نفس و کنترل بیشتر است.

من با چندین وکیل صحبت کرده‌ام که چالش‌های موجود در برخورد با مشتریانی را که مراقبت از خود را تمرین نمی‌کنند، یا توصیه‌های بدی از دوستان و خانواده خوش‌نیت دریافت کرده‌اند، یا درگیر واکنش‌های تند زانو و تصمیم‌گیری‌های عاطفی هستند، بیان کرده‌اند. کسانی که به سادگی می خواستند انتقام بگیرند.

یکی از اهداف من این است که کار شما را کمی راحت کنم.

اگر تصمیم دارید که استخدام یک وکیل منطقی است، بهترین راه برای یافتن وکیل مناسب چیست؟ البته هر کدام از همسران مسائل و نیازهای خود را خواهند داشت و هر کدام از زوجین به وکیل خود نیاز دارند. انواع وکلای طلاق و حق الزحمه آنها می تواند بسیار متفاوت باشد. اما درک عناصر کلیدی در مورد آنچه که وکلای طلاق انجام می دهند، کجا می توان آنها را پیدا کرد و هزینه آنها چقدر است مهم است. حتی اگر زوجین بتوانند بدون مراجعه به دادگاه طلاق خود را حل و فصل کنند ، مشاوره حقوقی خوب می تواند کمک کننده باشد. اگر قصد استخدام وکیل طلاق را دارید، در اینجا چیزی است که باید بدانید. در چه مواردی و چگونه از همسرم تقاضای طلاق کنم.

فهرست مطالب

8 پاسخ

  1. سلام برای گرفتن طلاق به دلیل رابطه نامشروع و خیانت همسر از چه طریقی باید اقدام کنم . آیا پیامک و چت در اینستاگرام و واتساپ دلیل برای خیانت و رابطه نامشروع می شود . با تشکر از سایت خوب شما

  2. اگر مرد خیانت کند و از طریق پیامک و یا فیلم و عکس می توانم اثبات کنم و برای طلاق اقدام کنم . مهریه و حق و حقوق قانونی من چی می شود . تشکر

  3. آیا پیامک و فیلم دلیل برای اثبات خیانت و رابطه نامشروع می شود . ایا اثبات خیانت شوهر با فیلم و پیامک امکان پذیر است تا بتوان از آن طریق تقاضای طلاق نمایم. تشکر

  4. برای طلاق از همسرم باید چه کار کنم.راه حل طلاق چیه . برای پرونده طلاق هزینه وکالت رایگان چه طوری و چقدر هست . بهترین وکیل در اراک از کجا باید شماره وکیل خوب در اراک را پیدا کنم. برای پرونده طلاق هزینه وکالت چقدر است .

  5. سلام من از خارج از کشور پیام می گذارم . همسرم در اینجا با شخص دیگری در ارتباط است و خیانت کرده است . من میتونم از ایشان تقاضای طلاق به استناد قانون آلمان بدهم . چگونه میتونم از همسرم طلاق بگیرم و تمام حقوق قانونی خود را هم مثل مهیه و نفقه را دریافت کنم . نصف دارایی به چه صورت میشه . من میتونم حضانت دخترم را هم از همسرم بگیرم و بعد طلاق بگیرم . پروسه طلاق چقادر طول میکشه تا من بتونم طلاق بگیرم . هزینه وکالت در طلاق شما چقدر می شود . آیا باید در ایران وکالت بدهم و یا در همین جا آلمان هم میتونم تقاضای طلاق را بدهم . اگر خواستم به شما وکالت بدهم چگونه با وکیل خوب در ایران در ارتباط باشم و وکالت به وکیل پایه یک دادگستری بدهم . ممنون از سایت خوب شما وکیل دان

    1. سلام ممنون سوال شما از سایت وکیل دان. برای گرفتن طلاق شما می توانید به دادگاه آلمان مراجعه و پس از صدور حکم طلاق برای تنفیذ حکم طلاق در ایران اقدام کنید. و با اینکه در ایران شخصا و یا توسط وکیل طرح دعوای طلاق انجام و رسیدگی در ایران انجام شود . بهترین وکیل خانواده و وکیل خوب در سایت وکیل دان آماده انجام خدمات حقوقی مشاوره وانعقاد وکالت با هم میهنان عزیز است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

!مشاوره با وکیل

مشاوره با وکیل آنلاین وکیل دان

 سوال و مشکل حقوقی دارید ؟
 همین حالا می توانید با وکیل در سریع ترین زمان مشاوره نمایید.

بلافاصله پس از پرداخت وجه می توانید با وکلای سایت صحبت نمایید .